דה חאה וטיאגו כשירים בספרד, איטליה מחכה לליכטנשטיין

דה חאה. סוף עידן קסיאס?
דה חאה. סוף עידן קסיאס? | צילום: Gettyimages

השניים חזרו להתאמן אחרי פציעות ועומדים לרשותו של לופטגי מול מקדוניה (ראשון ב-21:45, ספורטHD2) במוקדמות המונדיאל. הסקוואדרה אזורה רוצה להמשיך לחגוג

(גודל טקסט)

מחזור מוקדמות מונדיאל 2018 ימשיך מחר (ראשון) באירופה, שבמוקד ספרד תתארח במקדוניה ואיטליה תשחק מול ליכטנשטיין בקרוב על ראשות הבית הישראלי.

מקדוניה – ספרד (21:45, ספורטHD2)
אחרי ה-2:2 מול קולומביה בשבוע שעבר, "לה רוחה" תתארח במקדוניה במטרה לשמור על המקום הראשון בבית הישראלי ולשמור לע רצף המשחקים ללא הפסד מאז מינויו של ז'ולן לופטגי למאמן. השוער דויד דה חאה והקשר טיאגו אלקנטרה שלא שותפו מול קולומביה בעקבות פציעות, חזרו להתאמן כרגיל ועומדים לרשותו של לופטגי.


פיקה. יצטרך להיזהר מכרטיס צהוב (Gettyimages)

על הנייר לא מצפה משחק קשה לספרד אחרי שבמפגש הקודם בין שתי הנבחרות בנובמבר גברה 0:4 על מקדוניה משערים של דרקו ולקבוסקי (עצמי), ויטולו, נאצ'ו מונריאל ואריץ אדוריס. מי שצריכים להיזהר הם סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, טיאגו, ויטולו ודייגו קוסטה שכרטיס צהוב שיונף לעברם מחר ימנע מהם לשחק בספטמבר מול איטליה במשחק על ראשות הבית.

איטליה – ליכטנשטיין (21:45)
הסקוואדרה אזורה שהביסה 0:8 את סן מרינו ו-0:3 את אורוגוואי במשחקי הידידות האחרונים לא צפויה להתקשות מול הנבחרת האחרונה בבית, וניצחון רב שערים יתרום לסיכוייה לסיים מעל ספרד אליה היא צמודה בפסגת הבית הישראלי.


איטליה חוגגת מול ליכטנשטיין. פעם קודמת זה נגמר ברביעייה לפני המחצית (Gettyimages)

במשחק האחרון בין הקבוצות שנערך בוואדוז בנובמבר, הביסה איטליה 0:4 את ליכטנשטיין כשכל השערים הובקעו במחצית הראשונה. מי שיצטרך להיות זהיר הוא הבלם לאונרדו בונוצ'י שרחוק כרטיס צהוב אחד מהשעייה מהמשחק הגורלי מול ספרד בספטמבר.

משחקים נוספים:
מולדובה – גיאורגיה (19:00)
אירלנד – אוסטריה (19:00, ספורטHD1)
פינלנד – אוקראינה (19:00, ספורטHD2)
סרביה – וויילס (21:45)
איסלנד – קרואטיה (21:45, ספורטHD1)
קוסובו – טורקיה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי