מסי: המשמיצים מחכים שנעזוב, אם לא נצליח במונדיאל נצטרך להיעלם

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב ארגנטינה וברצלונה בראיון: הנבחרת ("אנחנו הראשונים שרוצים להצליח"), המבקרים ("מעייף אותם לראות את אותם שחקנים כל הזמן") ואגוארו ("צריך אהבה"). דיווח בספרד: מסי פגוע מהזכייה הצפויה של רונאלדו

(גודל טקסט)

ליאו מסי העניק הלילה (בין רביעי לחמישי) ראיון חושפני לכלי התקשורת בארגנטינה ובו דיבר על הציפיות לקראת המונדיאל, היחסים עם סרחיו אגוארו, הלחץ בברצלונה והמטרות להמשך העונה.

המונדיאל: "אנחנו צריכים לנצל את הזמן כדי להשתפר לפני המונדיאל. אין לנו הרבה זמן כדי לעשות את זה. אם ארגנטינה לא תצליח במונדיאל הקרוב, נצטרך כולנו להיעלם מהנבחרת הלאומית".

התחושות של השחקנים: "החבורה הזאת עברה זמנים קשים. כואב מאוד להעפיל לשלושה גמרים בשנים האחרונות ולמרות זאת מבקרים אותנו בצורה כל כך קשה. אנחנו הראשונים שרוצים לנצח עבור הנבחרת שלנו".

המבקרים: "המשמיצים מחכים שכולנו נעזוב. בגלל שזה נראה להם שאנחנו בנבחרת יותר מדי זמן וזה נעשה מעייף לראות את אותם השחקנים. כולם רוצים לראות תוצאות, את זה גם אנחנו מבינים. גם אנחנו מרגישים ככה ונושאים בעול".

ליאו מסי. המשמיצים מחכים (AFP)
ליאו מסי. המשמיצים מחכים (AFP)

על אגוארו: "לשחק עם סרחיו בכושר שהוא נמצא עכשיו בסיטי, זה יתרון אדיר עבורנו. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. ההגעה של סמפאולי לנבחרת עשתה לו טוב. קון צריך אהבה. הוא צריך להרגיש את האמון מצד המאמן ולהרגיש חשוב בתוך הקבוצה".

על מסצ'ראנו: "הוא רוצה לשחק יותר ולא להיות על הספסל, אפילו שזה הספסל של ברצלונה. אין משהו יותר יפה מאשר לשחק וליהנות מהמשחקים. עכשיו מסצ'ראנו רואה שאין לו את האפשרות הזאת יותר".

בתוך כך, "דיאריו גול" טוען שמסי פגוע מהזכייה הצפויה של כריסטיאנו רונאלדו בפרס כדור הזהב. הכוכב הארגנטינאי חושב שבשיקולים צריכים להיחשב גם ההישגים בפתיחת העונה הנוכחית. כזכור, שחקן ברצלונה כבר העונה כבר 16 שערים בכל המסגרות (13 בליגה הספרדית) ורונאלדו הבקיע 11 פעמים (רק שניים בליגה).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי