קונטה יעזוב בקיץ, עשוי להתמנות למאמן נבחרת איטליה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyiamges

מאמנה של צ'לסי עשוי להיפרד מהמועדון בסיום העונה ולחזור למשרתו הקודמת כדי לשקם את הסקוודרה אזורה שתראה את המונדיאל בטלוויזיה לראשונה מאז 1958

(גודל טקסט)

האם הרומן בין אנטוניו קונטה לצ'לסי מתקרב לסיום? כמו שזה נראה עכשיו, המאמן האיטלקי עשוי לעזוב את הבלוז בקיץ ולחזור למשרתו כמאמן הנבחרת הלאומית של ארץ המגף.


זה לא סוד שכבר תקופה לא קצרה היחסים בין קונטה לבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ' עלו על שרטון, וגם אוהדי הקבוצה כבר לא כל לך מרוצים ממה שהם רואים על הדשא בסטמפורד ברידג'. 
 



בנבחרת איטליה זוכרים לטובה את התקופה בה קונטה אימן, וביורו האחרון אף הוביל את הכחולים עד רבע הגמר שם סיים את דרכו אחרי הפסד בפנדלים לנבחרת גרמניה. עוד קודם לכן, העיף בשמינית הגמר את נבחרת ספרד.



באיטליה מתגעגעים לראות אותו לובש שוב את המדים האלה. קונטה (GettyImages)


השמועות על רצונו של קונטה לעזוב את אנגליה כבר פורסמו מזמן, אולם הצדדים הכחישו את הפרסומים. כעת נראה שזה הולך ומתבשל, שכן ההתאחדות האיטלקית מאוד רוצה לראות את קונטה בחזרה על הקווים אצלה.


נבחרת איטליה רשמה את אחד מרגעי השפל שלה במוקדמות המונדיאל כששיחקה באותו בית עם נבחרת ישראל. כזכור, האיטלקים סיימו במקום השני בבית ועלו לשלב הפלייאוף, שם הודחו על ידי שבדיה ולא תשחק בגביע העולם לראשונה מאז 1958.



ככה נראה שחקני איטליה בסיום המשחק מול שבדיה. יוצאים לעידן חדש? (GettyImages)


סגן נשיא ההתאחדות האיטלקית, אלסנדרו קוסטקורטה אמור להגיע בימים הקרובים ללונדון כדי להיפגש עם ראשי צ'לסי ועם המאמן עצמו כדי לנסות לקדם את חזרתו. על פי קוסטקורטה, יש לו רשימה של עוד כמה מועמדים שהוא ייפגש איתם, אולם עושה הרושם שקונטה הוא המועמד המוביל להחליף את ג'אן פיירו ונטורה שהתפטר מתפקידו.


המאמן הבא של נבחרת איטליה, בין אם זה יהיה בסופו של דבר קונטה או מישהו אחר, הוא יצטרך לבנות נבחרת די חדשה ולשקם את הקריסה. אחרי ההדחה המפתיעה בפלייאוף, הודיעו השוער ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, אנדראה ברצאלי ודניאלה דה רוסי על פרישה מהמדים הלאומיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי