טבארס: "היו חילופי דברים עם מסי, לא רצינו שקבאני יורחק"

ליאו מסי, אדינסון קבאני
ליאו מסי, אדינסון קבאני | JACK GUEZ / Contributor

מאמן נבחרת אורוגוואי התייחס לחלוץ, שהוחלף על ידו במהלך ה-2:2 הסוער נגד ארגנטינה בבלומפילד: "זה קורה שהעניינים מתחממים, בסיום הכל נשכח". סקאלוני הוסיף: "תל אביב נראית כמו עיר יפה מאוד"

(גודל טקסט)
נבחרות ארגנטינה ואורגוואי נפרדו הערב (שני) ב-2:2 סוער במשחק ידידות שנערך באצטדיון בלומפילד, שהיה מלא עד אפס מקום. הקהל שהגיע ליפו קיבל תמורה מלאה בדמות 90 דקות מהנות וארבעה שערים שהובקעו על ידי הכוכבים הגדולים הכי גדולים בעולם: אדינסון קבאני כבש ראשון (34), סרחיו אגוארו איזן (63), לואיס סוארס החזיר עם כדור חופשי נפלא (66) וליאו מסי חתם מהנקודה הלבנה (91).


אוסקר טבארס, מאמנה הוותיק של אורגוואי, סיכם: "כל משחק הוא חשוב לנו, בטח מול יריבה כמו ארגנטינה. זה משחק רשמי של פיפ"א, קשה למצוא יריבות וארגנטינה זה תמיד מפגש גדול. שיחקנו כדי לנצח, השחקנים כולל כולם היו מחויבים ולפרקים שיחקנו טוב. לא הפסדנו בחמשת המשחקים האחרונים ואני מרוצה, בסך הכל עלינו להיות מאוד מרוצים. שמחים שהגענו לישראל, שהמשחק התקיים והפנים אל עבר המשחקים הבאים".


ההגעה לישראל ותחילת מוקדמות מונדיאל 2022: "זו הייתה התרשמות קצרצרה בישראל, אבל תמיד רצינו להגיע ולשחק פה, בוודאי מול יריבה חזקה שכאמור רצינו לפגוש. אנחנו יודעים מה קרה בישראל השבוע, אבל אני איש מקצוע, הגעתי עם אורוגוואי ואני לא רוצה להיכנס לדעות, רק שמחים ששיחקנו כאן. תל אביב עיר נהדרת וטופלנו היטב. היו לנו שלושה ימי הכנה מאז הונגריה ועצם קיום המשחק זה הדבר הכי חשוב – זו הכנה נוספת לקראת קטאר 2022 וזו המטרה. לפנינו 18 משחקים קשים, הרמה בדרום אמריקה עולה וזה היה מבחן חשוב שאני שמח שיש לי מה להפיק ממנו".
על החלפת קבאני אמר טבארס: "לא רצינו שהוא יורחק, זו הייתה סיטואציה אפשרית והעדפנו להחליפו. לגבי מסי, לפעמים ישנם חילופי דברים ודברים מתחממים, אבל הכל עבר ונשכח בסיום המשחק".

 
 

 
נפרדו כידידים? קבאני ומסי (מאור אלקסלסי)


לאחר מכן ליונל סקאלוני סיכם גם הוא את המשחק ודיבר תחילה על הסגל: "זה הבסיס כמו שאני רואה אותו למוקדמות המונדיאל והקופה אמריקה. אני מאוד מרוצה מהשחקנים, חזרנו פעמיים מפיגור".


השינויים מהמשחק נגד ברזיל, בייחוד בהתקפה: "הגישה שלנו היא התקפית וזה לא משנה אם בחוד יש שחקן, שניים או שלושה. זה גם לא שהם צריכים ללוות את מסי, אנחנו נבחרת. נתתי הזדמנות לצעירים ביותר ממשחק אחד וזה חשוב. אנחנו נבחרת אחת וכך נוכל להוביל את ארגנטינה קדימה".


על הביקור בישראל: "הייתה לנו כאן שהייה חיובית, תל אביב נראית כמו עיר יפה מאוד והתרשמתי מאוד אפילו שלא היה לנו זמן להסתובב. ספורט מחבר בין עמים ואני שמח על הגעתנו". העימות בין מסי לקבאני: "לא יודע, לא שמתי לב לכך (צוחק). זה הכדורגל".



ליאו מסי. סקאלוני לא ידע מה היה בעימות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי