אחרי השלושער: לוקאס מורה עשוי לקבל זימון לקופה אמריקה

לוקאס מורה
לוקאס מורה | AFP

חלוץ טוטנהאם העלה את קבוצתו לגמר הצ'מפיונס במו רגליו, לעיני עוזר מאמן נבחרת ברזיל שבכלל הגיע כדי לצפות ברובן נרס. צ'יצ'ה מחפש חיזוק לקו הקדמי והכוכב הפך לאופציה. ואיך הוא הגיב לשידור השער הדרמטי?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
השלושער הענק של לוקאס מורה אתמול (רביעי) שהעלה את טוטנהאם לגמר ליגת האלופות עשוי להשפיע לא רק על העתיד הקרוב שלו והמשך העונה של התרנגולים, אלא גם על מה יעשה בקיץ. ביוני תתקיים בברזיל הקופה אמריקה, ואחרי ההופעה הנדירה אתמול גוברים הסיכויים שהוא יקבל זימון לשורות הנבחרת המארחת.


מאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה שלח את עוזרו, קלבר חאבייר, לאמסטרדם לגומלין חצי הגמר על מנת לצפות ברובן נרס. חלוץ אייאקס הרשים בשלבי הנוקאאוט עם שערים נגד ריאל מדריד ויובנטוס, והיה אמור לפתוח גם נגד טוטנהאם אבל נפצע בחימום ובמקומו עלה קספר דולברג. במקומו, לחאבייר היה לא מעט לרשום על הברזילאי היחיד על המגרש – מורה, שבעצמו פתוח בשבועות האחרונים רק בגלל פציעתו של הארי קיין.


בנוגע לפציעות, לנבחרת ברזיל יש בדרך כלל עומס בחלק הקדמי, אבל נראה שלא מעט פציעות עומדות בפני צ'יצ'ה לקראת הקופה אמריקה. היה נראה כי פציעתו של רוברטו פירמינו קלה, אך הוא שותף רק ל-13 דקות בארבעת המשחקים האחרונים של ליברפול ולא ברור מתי יחזור. בינתיים, דוגלאס קוסטה מיובנטוס פצוע לסירוגין כבר תקופה ארוכה, וקוטיניו לא מראה יכולות גבוהות בברצלונה. לנבחרת עמוסת הכוכבים בדר כלל נותר רק את ניימאר, שגם הוא מתאושש מפציעה ארוכה ולא ברור כמה יוכל לסייע בקיץ.


צ'יצה. יצרף את החלוץ לחוד? (Gettyimages)
צ'יצה. יצרף את החלוץ לחוד? (Gettyimages)


לוקאס מורה עצמו, כנראה, עדיין לא מאמין לנס שהוא חולל באמסטרדם אתמול. סרטון שהתפרסם בשעות האחרונות מציג את החלוץ הברזילאי מאזין לשדר הצועק לאחר השער השלישי שלו ובוכה מהתרגשות.







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי