אלבס: "היה קל לדחות את ההצעות של ברצלונה ויובנטוס"

דני אלבס
דני אלבס | NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Image

המגן בן ה-36 מסביר איך התנתק מהשמועות במערך הקופה אמריקה ומדוע בחר בסאו פאולו: "אני זה שמחליט מתי אני מתחיל ומתי אני מסיים. לא כולן האמינו בי, חשבו שיש לי תאריך תפוגה". ואיך זה קשור למונדיאל הבא?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המנצח  הגדול של הקופה אמריקה היה ללא ספק דני אלבס. המגן הברזילאי בן ה-36 הוביל את נבחרתו לזכייה בטורניר שנערך על אדמתה וזכה בתואר 40 בקריירה. רבים לא נתנו לו סיכוי לאחר הפציעה הקשה שעבר בעטייה החמיץ את מונדיאל 2018, אך אלבס הוכיח שכולם טעו. המגן שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, היה מבוקש הקיץ בכל אירופה אך העדיף לבחור בסאו פאולו. הוא הוצג לעיני 45 אלף אוהדים באירוע בלתי נשכח וכבר אז הצהיר על החלום הבא שלו. בסרטון שהפיק ל ל- "Players 'Tribune" מספר המגן שדחה הצעות מברצלונה ויובנטוס.

אלבס אמר: "הייתה לי הזדמנות לחזור ליובנטוס וגם לברצלונה ושקלתי את זה בכובד ראש, רציתי לחזור. אבל אני לא לוקח החלטות פתאומיות, בין רגע. אני חושב ברצינות: מה המועדון הזה ייתן לי? איך המקום הזה יהפוך אותי לאדם טוב יותר? איך אהפוך למקצוען טוב יותר?"

המגן סיפר שלא רצה לעסוק בעתידו בזמן הקופה אמריקה והתנתק לחלוטין מהעניין: "כשהצטרפתי לנבחרת אמרתי לחברים – אני לא רוצה לדבר שום דבר על ההעברות. אני שחקן חופשי. למה? כי הייתי חייב לשחק כאן טוב ולהיות בשיא. שיחקתי טוב וזה פתח עבורי דלתות רבות. אנשים ראו את האיכות שלי שוב, את המסירות וההישגים שלי. לאחר מכן ראיתי שיש הרבה אפשרויות, אבל אף אחת מהן לא הייתה כמו קבוצת החלומות שלי".


אלבס ומסי. המגן העדיף את סאו פאולו (Gettyimages)

המטרה הגדולה של אלבס היא להמשיך לשחק עד מונדיאל 2022 בקטאר והוא בהחלט מאמין שיוכל להיכלל בסגל הנבחרת. הוא דרש חוזה ארוך טווח וזה היה הדבר המכריע. אלבס אמר: "מה שרציתי, נקודת המפתח עבורי, הייתה להילחם על מונדיאל 2022. זה האתגר הגדול הבא שלי. רוב המועדונים לא יכלו להציע לי את זה, הם לא באמת האמינו בי, הם חשבו שיש לי תאריך תפוגה. אבל מאז תחילת הקריירה שלי החלטתי – אני חופשי, אני זה שמחליט מתי אני מתחיל ומתי אני מסיים".

על סאו פאולו: "התחלתי לחבר הרבה גורמים. חשבתי על המתקנים של המועדון, על תקופת המעבר, על האפשרויות שיש למועדון, על ההיסטוריה שיש לקבוצה הזו. יחד בנינו קשר חזק וייחודי. אני חושב שבחרתי נכון".


אלבס חוגג עם הקופה אמריקה. האתגר הבא: המונדיאל (MAURO PIMENTEL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי