ברייטון מחייכת: 2:2 למידלסבורו בברמינגהאם

אכזבה גדולה למידלסברו
אכזבה גדולה למידלסברו |

השחפים קרובים לפרמייר-ליג. 0:4 לפ.ס.ז' על ראן, פרייבורג בבונדסליגה

(גודל טקסט)

חדשות נהדרות לבירם כיאל ותומר חמד. מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה בצ'מפיונשיפ האנגלית, מידלסברו שמטה נקודות חשובות וסיימה רק ב-2:2 אצל בירמינגהאם. המשמעות מבחינת ברייטון, בה משחקים שני הישראלים, ברורה: אם היא תנצח את דרבי קאונטי ביום שני, היא תזדקק לנקודה בלבד במחזור האחרון של העונה במשחק החשוב במידלסברו על מנת לעלות לפרמייר-ליג.

 

בירמיגהאם עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-33 משער של סטפן גליסון, אך בורו לא וויתרה והפכה בזכות שערים של ג'ורדן רודס (40) וגסטון רמירס (57), אך המילה האחרונה הייתה של דייויד דייויס, שהשווה בדקה ה-68.

 

 

מידלסברו עלתה למקום הראשון עם 88 נקודות, נקודה יותר ומשחק יותר מברייטון ומברנלי, שישחקו שתיהן ביום שני. כאמור במחזור האחרון של העונה ברייטון תצא למשחק הקריטי אצל מידלסברו, כאשר נקודה בלבד תספיק לה על מנת לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים, שמבטיחים עלייה ישירה לליגה הבכירה. מקומות 6-3 יתמודדו בפלייאוף, שהמנצחת בו תזכה בכרטיס האחרון לפרמייר-ליג.

 

פ.ס.ז' – ראן 0:4

פאריס סן ז'רמן מאוכזבת אמנם מההדחה ברבע גמר ליגת האלופות, אבל בכל הנוגע לליגה הצרפתית, בה זכתה באליפות מזמן, היא מפגינה עליונות שהרבה זמן לא נצפתה שם. במשחק שפתח את המחזור ה-36 היא רשמה ניצחון נוסף, 0:4 על רן, שהעלה אותה ל-89 נקודות מתוך 105 אפשריות. לשם השוואה, לליון ולמונאקו שבמקומות 3-2 יש 59 נקודות.

 

המגן הברזילאי מקסוול כבש ראשון בדקה ה-50 לאחר שקיבל מסירה בחזה מאדינסון קבאני, עבר את השומר שלו בין הרגליים ושלח פצצה למשקוף ופנימה. זלאטן איברהימוביץ' הכפיל כעבור ארבע דקות לאחר שבצורה אופיינית שלח את הרגל להרמה מצד ימין ודחק פנימה. השבדי הפציץ עם השער ה-34 שלו העונה בדקה ה-78 לאחר שהתגבר על השומר שלו ושלח את הכדור לרשת דרך המשקוף. קבאני חתם את התוצאה בדקה ה-90 בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה.

 

חגיגת שערים (AFP)

בתוך כך, פרייבורג הבטיחה את חזרתה לבונדסליגה הגרמנית אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. הקבוצה מבאדן ניצחה 1:2 בחוץ את האחרונה בטבלה פדרבורן, ושני מחזורים לסיום העונה יש לה 69 נקודות, כשנירנברג השלישית בטבלה לא יכולה להשיג יותר מ-68. צפו בתקציר

 

משחקים נוספים: במשחק שפתח את המחזור ה-32 בבונדסליגה נפרדו אוגסוברג וקלן ב-0:0. מתיאס להמן מקלן הורחק בדקה ה-57. (צפו בתקציר) במשחק שפתח את המחזור ה-36 בספרד, ספורטינג חיחון עלתה מעל הקו האדום בזכות 0:2 בבית על אייבר. קרלוס קרמונה כבש את הראשון בדקה ה-43, חוני כבש את השני בדקה ה-82.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי