"זה נסגר: רונאלדו יעבור לאל נאסר בינואר, ירוויח 200 מיליון יורו לעונה"

play
כריסטיאנו רונאלדו בדרך לקבוצה הדעודית אל נסאר | צילום מסך, אילוסטרציה
אוהדי נבחרת דרום קוריאה חוגגים בסיאול את העלייה לשמינית גמר מונדיאל 2022 02:05

העסקה הגדולה בתולדות הספורט העולמי: ב"מארקה" טוענים שהפורטוגלי קיבל את ההצעה מערב הסעודית וצפוי להרוויח יותר מחצי מיליארד יורו בשנתיים וחצי, לא כולל מענק חתימה. המספרים המשוגעים וגם ההכחשה ממקורבו של CR7

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו בדרך לאל נאסר מערב הסעודית, כך מדווח היום (שני) "מארקה" הספרדי שאף טוען בביטחון ש"העסקה סגורה". החוזה בין רונאלדו לבין הקבוצה הסעודית יהיה לשנתיים וחצי. הכוכב הפורטוגלי עזב את מנצ'סטר יונייטד, שהודיעה על הפרידה ממנו יומיים לפני פתיחת המונדיאל, ואל נאסר הייתה הקבוצה שהביעה בשחקן הכי הרבה עניין והגישה לו את ההצעה הכי אטרקטיבית.

רונאלדו יהיה הכדורגלן עם השכר הכי גבוה בעולם הכדורגל, ובפער אדיר: 200 מיליון יורו לעונה. בהנחה שאכן מדובר בחוזה לשנתיים וחצי, הוא יחזור מערב הסעודית עם חצי מיליארד יורו לפחות, לא כולל מענק חתימה של כמעט 100 מיליון יורו. ליאו מסי וניימאר, לשם השוואה, מרוויחים בעונה בפריז סן ז'רמן 75 ו-70 מיליון יורו.

נציין כי פירס מורגן, עיתונאי "הסאן" שערך את הריאיון חסר התקדים שקיים כריסטיאנו רונאלדו בחודש שעבר ושהוביל לשחרורו ממנצ'סטר יונייטד, ציטט את הדיווח המדובר וכתב "זה לא נכון".

המספרים של רונאלדו, לשם המחשה:

200 מיליון יורו לשנה
16 מיליון יורו לחודש
3.8 מיליון יורו לשבוע
760 אלף יורו ליום
96 אלף יורו לשעה
1,600 יורו לדקה
26 יורו לשנייה

כריסטיאנו רונאלדו בדרך לקבוצה הסעודית אל נסאר
| צילום מסך, אילוסטרציה

רונאלדו היה במשך כמעט שני עשורים אחד משני השחקנים הדומיננטיים בעולם, אבל לאחרונה מתקשה לשחזר את ימיו הגדולים, והעונה איכזב במנצ'סטר יונייטד ושוחרר ממנה אחרי ריאיון מתוקשר שכלל האשמות פומביות.

על פי מספר דיווחים, הוא ניסה למצוא קבוצה אחרת באירופה, שמשחקת בליגת האלופות, אבל קבוצות כמו באיירן מינכן, צ'לסי ונאפולי כבר הצהירו שהן לא מעוניינות לצרפו, על רקע יכולתו הנוכחית והעלויות העצומות שלו.

כעת הוא יעבור לליגה רחוקה ולא מוכרת, שתקווה שאולי נוכחותו בה תשדרג אותה ותעניק לה תהילה בינלאומית. כידוע, ערב הסעודית מנסה לזכות באירוח מונדיאל 2030, ומקווה שרונאלדו יעזור לה לעלות על מפת הכדורגל העולמית. מי שמאמן את אל נסאר הוא רודי גרסיה הצרפתי. כמו כן משחקים בה השוער דויד אוספינה ואלברו גונסאלס.