דיווח: פלה נפרד מבני משפחתו. בתו: "גם בשעת צער אנו אסירי תודה"

play
פלה בשנת 2013 | GettyImages, Jared Wickerham
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 26.12 05:58

בברזיל מתכוננים לאפשרות שהכוכב האגדי ייכנע לסרטן בשעות הקרובות: "גם בזמן העצוב הזה, אנחנו מודים על כך שאנחנו ביחד, מוקפים באהבה"

(גודל טקסט)

פלה האגדי ממשיך להיאבק על חייו, ובברזיל מדווחים שבשעות האחרונות הוא כבר נפרד מבני משפחתו בביתהחולים, בתו, קלי נשימנטו, ממשיכה לעדכן את המיליונים מהנעשה. בלילה פרסמה קלי תמונה של בני המשפחה שציינו את חד המולד בבית החולים, וכתבה:

"תמיד יש על מה להודות, אפילו על בילוי של חג המולד בבית החולים. זו פריבילגיה להיות בבית החולים הזה, ולראות את אבא שלנו מטופל על ידי אנשי מקצוע מוכשרים ומלאי חיבה. אין רגע בו אנחנו שוכחים שזו פריבילגיה להיות עוד לילה אחד איתו. גם בשעת עצב אנחנו חייבים להיות אסירי תודה. להודות על כך שאנחנו ביחד, מוקפים באהבה ונוכחים לצד אבינו. חג מולד שמח, הרבה בריאות, אהבה, אושר וצחוק לכולם":

פלה בן ה-82 אושפז בבית החולים אלברט אינשטיין בסאו פאולו בשלושת השבועות האחרונים בעקבות מחלת הסרטן עימה הוא מתמודד, וכעת הוא סובל מכשלים בלב ובכליות. שחקן העבר שזכה עם הסלסאו במונדיאלים ב-1958, 1962 ו-1970 נמצא תחת השגחה כאשר רעייתו וילדיו לצדו, במה שייתכנו כימיו האחרונים.

פלה בשנת 2017
פלה בשנת 2017 | GettyImages, Eamonn M. McCormack

מחוץ לבית החולים מתאספים מדי יום עשרות בני אדם שמתפללים לשלומו של גדול כדורגלני ברזיל בכל הזמנים ומדליקים נרות. במונדיאל בקטאר – אחרי שחלה הרעה במצבו – שחקני נבחרת ברזיל הקדישו לפלה את הניצחון על דרום קוריאה בשמינית הגמר.