העברות בעולם, 28.12: דטרו פופאנה חתם בצ'לסי, ז'ורז'יניו לניוקאסל?

play
דויד דטרו פופאנה, שחקן מולדה | אימג'בנק GettyImages
חזרה לנצח: האברץ ומאונט הבקיעו, צ'לסי גברה 0:2 על בורנמות' 05:58

חלוצה של מולדה עבר לבלוז שסימנו את מקאליסטר כמחליף לקשר האיטלקי המבוקש. תוראם מועמד לאינטר, מאמן ברוז' פוטר ומאמן יפן האריך חוזה

(גודל טקסט)

העברות

* צ'לסי הודיעה שהגיעה להסכם מול מולדה על החתמתו של החלוץ דויד דאטרו פופאנה (20) תמורת 8 מיליון פאונד. השחקן מחוף השנהב יצטרף לבלוז עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. מולדה הנורבגית הינה הקבוצה בה חלוץ פרמיירליג אחר, ארלינג הולאנד, החל את קריירת הבוגרים.

* אחרי חודשים בודדים בטורונטו מליגת ה-MLS, דומניקו קרישיטו עזב את קנדה וחזר הביתה לקדנציה חמישית בגנואה. הפעם המגן השמאלי בן ה-35 ישחק בסרייה B תחת אלברטו ג'ילארדינו, עמו שיתף פעולה בנבחרת איטליה בעבר.

* ספורטינג ליסבון הודיעה על הארכת חוזהו של הכישרון בן ה-17 רודריגו ריביירו עד 2026. בחוזה החדש של החלוץ שכבר שיחק העונה בליגת האלופות, יש סעיף שחרור שעומד על 45 מיליון יורו ויכול לגדול ל-60 מיליון, בהתאם לכמות ההופעות.

* דווקא לאחר שהוביל את קלאב ברוז' לשמינית גמר ליגת האלופות, קארל הופקנס פוטר מאימון אלופת בלגיה. הסיבה הינה התוצאות בליגה המקומית, שם ברוז' ממוקמת במקום הרביעי ובמרחק 12 נקודות מהפסגה.

* האג'ימה מוריאסו, שהיה רחוק דו קרב פנדלים מעלייה היסטורית עם נבחרת יפן לרבע גמר המונדיאל האחרון, האריך את חוזהו בנבחרת עד 2026.

שמועות

* באיטליה מדווחים: אינטר סימנה את מרכום תוראם מבורוסיה מנשנגלאדבך כמטרה העיקרית שלה לחיזוק, אבל מספר קבוצות פרמיירליג מעוניינות גם כן בשחקן נבחרת צרפת.

* צ'לסי, ארסנל ואתלטיקו מדריד מעוניינות באלכסיס מקאליסטר, קשר אלופת העולם ארגנטינה, אבל על פי העיתונאי גסטון אדול, הסיכוי שיעזוב את ברייטון כבר בינואר הוא קטן ועסקה תצא לפועל ככל הנראה בקיץ.

* על פי "דיילי מייל", ניוקאסל רוצה להחתים את ז'ורז'יניו כשחקן חופשי בקיץ, בהנחה שקשר נבחרת איטליה יעזוב את צ'לסי אחרי חמש שנים ולא יחדש חוזה.

* אינטר ומנצ'סטר יונייטד בעקבות מריח דמירל, ששוקל את המשך דרכו באטאלנטה. הנראזורי רואים בו מועמד לתפוס את מקומו של מילאן שקריניאר, שעשוי להימכר בינואר לפריז סן ז'רמן.

* לידס מתכננת להגיש הצעה על הבלם מקסימיליאן וובר, קפטן זלצבורג ששיחק תחת ג'סי מארש, בתקווה לרכוש אותו תמורת 11 מיליון יורו (פלוס 5 מיליון על סעיפים שונים).

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", צ'אבי ביקש מהנהלת ברצלונה להאריך את החוזה של סרג'י רוברטו ולשמור גם על מרקוס אלונסו ואלחנדרו באלדה. עקב כך, רוברטו אמר לסוכניו להמתין עם הצעות ממועדונים אחרים ולהתמקד באופציית הישארותו בברצלונה.

* אתלטיקו מדריד נמצאת במגעים עם בורחה איגלסיאס ומחכה לפתור את סוגיית ז'ואאו פליקס כדי לקדם את המהלך מול בטיס ולצרף את החלוץ.

* ססאר מונטס, בלם נבחרת מקסיקו בן ה-25, נחת בברצלונה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר לאספניול. על פי הדיווחים, קבוצתו ריאדוס תקבל עבורו 8.4 מיליון יורו.

* נהיטאן נאנדס (49 הופעות במדי נבחרת אורוגוואי) אמנם לא היה בסגל למונדיאל, אבל סוכנו טוען כי הוא מחזיק ב"שתיים-שלוש הצעות" ואמור לעזוב את קליארי בחלון הנוכחי. "ג'נארו גאטוזו התקשר אליי באופן אישי וביקש לקחת אותו לוולנסיה", אמר הסוכן.

אלכסיס מקאליסטר, שחקן נבחרת ארגנטינה
יסיים את העונה בברייטון? אלכסיס מקאליסטר | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

* אנז'ה נערכת לעזיבתו בינואר של עזדין אונאחי, קשר נבחרת מרוקו שמקושר לנאפולי וקבוצות נוספות, ומתכוונת להביא במקומו את התוניסאי הבינלאומי מועתז זמזמי. הקשר בן ה-23 משחק בניור מליגת המשנה בצרפת וזכור כמי שפצע את ניימאר בגביע לפני שלוש שנים.

* קשר אחר של נבחרת מרוקו, סלים עמאללה, נזרק מהסגל של סטנדרד ליאז' אל קבוצת המילואים יחד עם שלושה שחקנים נוספים, בגלל סירובו להאריך חוזה. "לא נעלה את ערך השוק של שחקנים שרוצים לעזוב אותנו בחינם בקיץ", אמר נשיא המועדון הבלגי. "נכון לעכשיו, הוא מחוץ לסגל עד לסיום העונה".

* לפי ה"לאקיפ", פאבלו סראביה לא מרוצה ממצבו בפריז סן ז'רמן ומחפש פתרון לעזוב את המועדון לפני תום חוזהו ב-2024. הספרדי מקושר לספורטינג ליסבון ועשוי לעבור אליה בהשאלה בינואר עם אופצייה לרכישה.