העברות בעולם, 2.1: "אנסו פרננדס על סף חתימה בצ'לסי"

play
שחקן נבחרת ארגנטינה אנסו פרננדס | רויטרס
הצמרת בורחת: טוטנהאם איכזבה והפסידה 2:0 לאסטון וילה בבית 05:59

עסקת 127 מיליון היורו קרובה להיסגר. יונייטד תציע 60 מיליון יורו על קולו מואני, גם באיירן בתמונה. זאהה בדרך לברצלונה?

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

העברות

* דיאן לוברן, הבלם שהציג יכולת מצוינת במדי נבחרת קרואטיה במונדיאל, חתם לשנתיים וחצי בשורות ליון. לוברן חוזר לקדנציה שנייה במועדון בו שיחק מ-2010 עד 2013 והוא מגיע מזניט אלופת רוסיה.

* קספר דולברג הושאל רשמית מסביליה להופנהיים, שתוכל לרכוש אותו בסיום העונה.

* שטוטגרט הודיעה על הארכת חוזהו של החלוץ בן ה-24 סילאס עד לקיץ 2026.

שמועות

* לפי ג'אנלוקה די מרציו, אנסו פרננדס על סף חתימה בצ'לסי. הבלוז יעבירו לבנפיקה 127 מיליון יורו בתשלומים, וכל פרטי העסקה כבר נסגרו.

* האם ווילפריד זאהה בדרך לברצלונה? לפי התקשורת בקטלוניה, הבלאוגרנה עוקבים מקרוב אחר המצב של הכוכב בן ה-30 של קריסטל פאלאס, שמסיים את חוזהו ויוכל להצטרף בקיץ ללא תמורה. באנגליה נכתב שזאהה כבר הודיע לראשי המועדון בו גדל כי אין בכוונתו להאריך חוזה.

* לפי "ל'אקיפ", מנצ'סטר יונייטד תציע בקרוב לאיינטרכט פרנקפורט 60 מיליון יורו עבור חלוץ נבחרת צרפת רנדל קולו מואני. גם באיירן מינכן לוטשת עיניים ומעדיפה לצרפו בקיץ, לפי דיווחים החלוץ ישמח להישאר בגרמניה.

* בקיץ ליברפול פספסה את ההזדמנות להחתים את מתיאוס נונייס שבסופו של דבר נמכר מספורטינג ליסבון לוולבס, אבל לטענת "טלגרף" המייטירדס לא מוותרים על הקשר הברזילאי ומוכנים לשלם כ-45 מיליון ליש"ט עבור רכישתו. לא מן הנמנע שהעסקה תצא לפועל בסוף העונה.

* אתלטיקו מדריד מוכנה להשאיל כבר כעת את ז'ואאו פליקס. מנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות בשחקן בן ה-23, אבל לא מוכנות לשלם את הסכום שאתלטיקו דורשת (15 מיליון יורו ועוד 6 מיליון יורו שכר לשחקן).

* דיווח: מיכאלו מודריק סיכם לחמש שנים בארסנל, שמנסה להגיע להסכם עם שחטאר דונייצק על תנאי העברתו של הכישרון האוקראיני בן ה-21.

* טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מנסות לרקום עסקה עם אינטר עבור הקיצוני ההולנדי דנזל דומפריס.

* יאסין בונו, שוערה בן ה-31 של סביליה שהצטיין במונדיאל במדי נבחרת מרוקו, עשוי לעזוב כבר החלון הנוכחי לבאיירן מינכן או מנצ'סטר יונייטד.

* בנואה בדיאשיל יגיע במהלך היום (שני) ללונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות, לפני החתימה על חוזה לשש שנים וחצי בצ'לסי. מונאקו תקבל עבור הבלם הצרפתי בן ה-21 סכום של כ-38 מיליון יורו.

* רומלו לוקאקו, שמשחק באינטר כמושאל מצ'לסי, הצהיר: "אני רוצה להמשיך כאן לזמן רב. הבן שלי מתחיל לשחק באקדמיה ונדבר בסוף העונה עם צ'לסי כדי להגיע לפתרון שישאיר אותי באינטר".

* בעיתון הספרדי "מארקה" דווח כי לוקה מודריץ' רוצה לשחק לפחות עוד עונה בריאל מדריד ולכן דחה הצעות מערב הסעודית ומליגת ה-MLS האמריקנית.

* ב"מדיה פוט" בצרפת טוענים כי קרלו אנצ'לוטי התרשם מאוד מההופעות של איברהימה קונאטה במונדיאל ומעוניין להביאו לריאל מדריד. ליברפול לא תשחרר את הבלם הצרפתי בחלון הקרוב, אבל ריאל עשויה לבצע פנייה בקיץ.

* על פי פבריציו רומאנו, בנפיקה מנסה להשלים את עסקת אנדראס שיילדרופ, הכישרון הנורבגי בן ה-18 שכבש 10 שערים ב-16 משחקים בליגה הדנית במדי נורשלנד ומבוקש גם בפרמיירליג.

* ב"דיילי מייל" טוענים שאסטון וילה סימנה את ג'ורדן פיקפורד כאלטרנטיבה למקרה שאמיליאנו מרטינס יעזוב בקרוב. שוער נבחרת אנגליה עדיין לא האריך חוזה באברטון וההתקשרות בין הצדדים מסתיימת בקיץ 2024.

אנדראס שיילדרופ שחקן נורשלנד (מימין) מול דניליו דוקי שחקן ויטסה
עוד ילד פלא נורבגי. אנדראס שיילדרופ, מימין | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

* על פי "ל'אקיפ", לסטר סיטי הגישה הצעה ראשונה לאנז'ה על עזדין אונאחי, קשר נבחרת מרוקו שהצטיין במונדיאל. אם יגיע, השועלים עשויים למכור את הבלגי יורי טילמאנס לארסנל.

* עוד שחקן נבחרת מרוקו שעשוי לעבור קבוצה בקרוב הוא החלוץ וואליד שדירה, עליו טורינו הגישה הצעה של 5 מיליון יורו לבארי מהסרייה B, במדיה כבש העונה 15 שערים ב-16 משחקים בכל המסגרות.

* אברטון מחפשת חיזוק התקפי ועשויה לצרף בהשאלה את אנתוני אלאנגה השבדי. על פי הדיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד תשמח לאפשר לו לעזוב.