העברות בעולם, 3.1: מסי קרוב להארכת חוזה, יונייטד בעקבות ז'ירו

play
ליאונל מסי חוגג פריז סן ז'רמן | רויטרס
מתרחקת מהטופ 4: ליברפול הפסידה 3:1 לברנטפורד 05:54

הפרעוש יחתום לעונה נוספת בפ.ס.ז', השדים האדומים ינסו לצרף את החלוץ הוותיק בהשאלה. זומר רוצה לעבור לבאיירן, מוקוקו יעזוב?

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

העברות

* לידס יונייטד השלימה את רכישתו של הבלם מקס וובר בן ה-24. האוסטרי חתם עד 2027 וקבוצתו רד בול זלצבורג תקבל עבור מכירתו כ-10 מיליון ליש"ט.

שמועות

* לפי "מארקה", ליאונל מסי צפוי להאריך השבוע את חוזהו בפריז סן ז'רמן בעונה נוספת, עד קיץ 2024: "זה נעשה גם כדי לשים סוף לשמועות על חזרה אפשרית לברצלונה".

* לפי התקשורת הצרפתית, מנצ'סטר יונייטד גיששה בסביבתו של אוליבייה ז'ירו, ותנסה לצרפו בהשאלה עד תום העונה כמחליף לכריסטיאנו רונאלדו.

* בורוסיה דורטמונד חוששת מאוד לאבד את יוסופה מוקוקו, הכוכב בן ה-18 שדורש מעל 10 מיליון יורו מענק חתימה. בחודש שעבר כבר פורסם שמרבית תנאיו סוכמו, אך אם בסופו של דבר לא יאריך את חוזהו שמסתיים בתום העונה, בקיץ יוכל לעזוב ללא תמורה וככל הנראה ימנע מהצהובים-שחורים את מכירתו עבור סכום עתק בשנים הבאות. אפשרות נוספת של דורטמונד היא למכור אותו מיידית, בהנחה שעדיין ניתן יהיה למכור אותו עוד החודש עבור עשרות מיליוני יורו על אף החוזה שמתקרב לסיומו.

* יאן זומר, שוערה של בורוסיה מנשנגלדבאך, הודיע לקבוצתו כי הוא מעוניין לעבור לבאיירן מינכן בחלון ההעברות הנוכחי של ינואר, כך על פי דיווחים בגרמניה. לגלדבאך אין כוונה לעמוד בדרכו של השוער השוויצרי, אך רק במחיר של כ-5 מיליון יורו. המעבר כעת תלוי בשיחות בין אלופת גרמניה למועדונו של זומר לגבי המחיר.

* מיכאילו מודריק לוחץ על שחטאר דונייצק לשחררו לארסנל ואחרי שהבהיר לא אחת באמצעות האינסטגרם כי ברצונו לעבור למוליכת הפרמיירליג, מדווח כעת שהתותחנים הגישו הצעה משופרת בסך 55 מיליון ליש"ט כולל בונוסים. שחקן ההתקפה האוקראיני בן ה-21 כבר סיכם את תנאיו לחמש שנים.

* אלכסיס מקאליסטר, אלוף העולם הטרי עם ארגנטינה שהשבוע שב לאנגליה אחרי חופשה וחזר לאימוני ברייטון, הבהיר כי הוא לא ממהר לעזוב את הקבוצה. הקשר זוכה לביקוש רב, אבל צפוי לסיים את העונה בשורות השחפים ולהימכר רק לקראת העונה הבאה.

* אתלטיקו מדריד תפנה ללסטר בניסיון לצרף את צ'גלאר סויונג'ו עוד העונה. הבלם הטורקי רשם הופעה בודדת בפרמיירליג ב-2022/23 ולאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ כבר סיכם את תנאיו אצל הקולצ'ונרוס לקראת מעבר בעונה הבאה, אך הספרדים רוצים לסכם על עסקה שתאפשר לו להצטרף אליהם מיידית.

* צ'לסי ממשיכה ללחוץ על בנפיקה במטרה להתחזק בקשר הארגנטינאי אנסו פרננדס, שנבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר במונדיאל בקטאר. הקשר כבר סיכם את תנאיו בצ'לסי ודורש לעזוב, אך בנפיקה לא רוצה לשחררו באמצע העונה ולעת עתה מבהירה כי יימכר רק בקיץ מתוך הבנה שיופעל סעיף השחרור שלו בגובה 120 מיליון יורו.

* בנואה בדיאשיל הגיע ללונדון, עבר בדיקות רפואיות בצ'לסי וכנראה ביממה הקרובה יוצג כרכש החדש של הבלוז. הבלם הצרפתי בן ה-21 יחתום לשש שנים ומונאקו תקבל עבורו כ-38 מיליון יורו.

* יוסיפ ברקאלו הקרואטי על סף מעבר מוולפסבורג למונצה. שחקן ההתקפה הקרואטי סיכם את תנאיו בחוזה לשלוש שנים, במהלכן ירוויח כ-2.2 מיליון יורו בכל עונה לפני בונוסים. היו לו הצעות גם מבולוניה ומפיורנטינה.

בלם לסטר צ'לאר סויונג'ו
אתלטיקו מעוניינת לצרפו מיידית. סויונג'ו | אימג'בנק GettyImages, Charlotte Tattersall

* טימו בקאיוקו מתקרב לדמירספור הטורקית. הקשר האחורי של מילאן, שהעונה כלל לא שותף, נפגש עם ראשי הרוסונרי אחרי שאלו סיפרו לו על ההצעה והוא ביקש מספר ימים כדי לחשוב על כך לפני שיחזיר תשובה.

* לסטר עשויה להיפרד בחלון ינואר גם מהקשר איוסה פרס, שמבוקש ברומא ובריאל בטיס.