כפיצוי על גניבת קוקאין: פרומס שילם רבע מיליון יורו לסוחר סמים

לפי ממצאים שהתגלו בהולנד, השחקן שחשוד ברצח והשתייכות לארגון פשע סגר חוב עם עבריין גדול על הונאה שהובילה לשתי רציחות

(גודל טקסט)

במסגרת המשפט של סוחר הסמים הסורינאמי-הולנדי פיט וורטל התגלה היום (רביעי) כי הכדורגלן קווינסי פרומס, שהואשם בניסיון רצח בן דודו ומאוחר יותר גם בהברחת סמים והשתייכות לארגון פשע, שילם לוורטל קנס של 250,000 יורו כפיצוי על גניבה של 400 קילוגרם קוקאין ממנו, הונאה שבעקבותיה – כך על פי החשדות – נרצחו שני בני אדם, ביניהם הכדורגלן קלווין מיינארד שנורה ברחוב ומת בספטמבר 2019, בגיל 32.

התגלית החדשה בנוגע לפרומס הגיעה מתוך החקירה של צוות המודיעין הפלילי בתיק של וורטל. שחקן אייאקס לשעבר, כיום בן 31, דקר לכאורה למוות את בן דודו במהלך אירוע משפחתי ביולי 2020. בנוסף, על פי החשדות הוא מימן יחד עם בני משפחתו משלוח של יותר מארבעה טון קוקאין שהגיע לנמל אנטוורפן שבבלגיה, ובעקבותיו נעצרו סוחרי סמים רבים באמסטרדם. שני הנרצחים היו כנראה מי שסומנו על ידי וורטל כאשמים בתפיסת משלוח הסמים.

קווינסי פרומס, קשר ספרטק מוסקבה
בינתיים, הוא עושה חיים ברוסיה. קווינסי פרומס | אימג'בנק GettyImages, ALBERTO PIZZOLI

מאז פברואר 2021 משחק פרומס בספרטק מוסקבה הרוסית, שרכשה אותו ולמעשה החזירה אותו לקדנציה שנייה, אחרי שההולנדי שיחק אצלה ארבע שנים בין 2014 ל-2018. לא רק שהוא מצטיין בליגה המקומית עם 14 שערים ו-6 בישולים ב-16 הופעות העונה, אלא גם הודיע בחודשים האחרונים על פתיחת מסעדה במוסקבה ופועל לקבלת אזרחות רוסית, על מנת לקבל מקלט מדיני ברוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי