העברות בעולם, 12.1: וחהורסט בדרך למנצ'סטר, בנפיקה החתימה ילד פלא נורבגי

play
ואוט וחהורסט, חלוץ נבחרת הולנד | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1 04:49

החלוץ עוזב את בשיקטאש בדרך ליונייטד. שיילדרופ הצטרף לפורטוגלים, אתלטיקו בשיחות מתקדמות עם ברצלונה בנוגע לדפאיי, ורוצה גם את אמרבאט. קליך חתם בקבוצתו של רוני, קבוצת פרמיירליג בעקבות סראביה, לואיס אנריקה לנבחרת ברזיל?

(גודל טקסט)

העברות

* בנפיקה הודיעה על החתמתו של אנדראס שיילדרופ, הכישרון הנורבגי של נורשלנד הדנית תמורת 14 מיליון יורו. החלוץ בן ה-18 חתם עד 2028 במדי מועדון הפאר הפורטוגלי.

* מתאוש קליך שעזב את לידס יונייטד, חתם ב-DC יונייטד מה-MLS. הקשר הפולני ישחק שנתיים במועדון מבירת ארצות הברית תחת ויין רוני.

* שחקן הכנף לאגו ג'וניור, 32, עזב את מאיורקה וחתם לשנה וחצי במלאגה מהליגה השנייה.

* נורשלנד הדנית החזירה לשורותיה את הקשר בן ה-27 אמיליאנו מרקונדס, שהגיע כמושאל מבורנמות' עד לסיום העונה.

* הקשר בן ה-22 שממעט לקבל דקות בריאל מדריד, אנטוניו בלאנקו, הושאל עד סוף העונה לאלאבס מהליגה השנייה בספרד.

* הכוכב העולה של הכדורגל האוסטרלי, גראנג קואול בן ה-18, הושאל להארטס הסקוטית מניוקאסל שצירפה אותו לאחרונה.

שמועות

* ממפיס דפאי מתקרב לאתלטיקו מדריד. לפי דיווחים במספר כלי תקשורת מובילים בספרד, שחקנה של ברצלונה נתן את ברכת הדרך למעבר לבירת ספרד וכעת השיחות בין המועדונים בשלבים מתקדמים.

* ב"ספורט" טוענים כי ההתאחדות הברזילאית פנתה ללואיס אנריקה שנחשב למועמד המוביל לאמן את הסלסאו, אולם במקביל, פבריציו רומאנו דיווח שאם דייגו סימאונה יעזוב את אתלטיקו מדריד בתום העונה, ייתכן מאוד שהקולצ'ונרוס יחתימו את "לוצ'ו".

* מנצ'סטר יונייטד הציבה את הארכת חוזהו של חלוצה מרכוס רשפורד בראש סדר העדיפויות שלה, כך על פי GOAL.

* מנצ'סטר יונייטד גם על סף צירופו של החלוץ ההולנדי ואוט וחהורסט, שמושאל מברנלי לבשיקטאש, אלא שבטורקיה פורסם שהשחורים-לבנים יפוצו בכ-3 מיליון ליש"ט וישחררו את וחהורסט שיצטרף לשדים האדומים בהשאלה עד תום העונה. בטורקיה פורסם שהוא הבוקר נפרד משחקני בשיקטאש ואסף את כל חפציו מחדר ההלבשה.

* נוטינגהאם פורסט פנתה לאתלטיקו מדריד על מנת לצרף בהשאלה את הבלם מריו הרמוסו.

* לפי דיווח ב"אס" הספרדי, וולבס הגישה הצעה לפריז סן ז'רמן עבור פאבלו סראביה.

* לידס הגיעה לסיכום עם הופנהיים על רכישתו של שחקן הכנף הצרפתי ז'ורז'יניו רוטר, שיהיה הרכש היקר בתולדותיה: 35.5 מיליון ליש"ט.

* סופיאן אמרבאט נותן עדיפות לאתלטיקו מדריד על פני ליברפול וטוטנהאם, כך שכעת הקולצ'ונרוס צריכים לנסות להגיע לסיכום עם פיורנטינה על מחירו של קשר נבחרת מרוקו.

* ריאל מדריד הצטרפה למאבק על בנז'מן פבאר, כשהיא מחפשת מגן ימני נוסף לסגל. כזכור, ברצלונה היא אחת המעוניינות הראשיות בצרפתי הבינלאומי של באיירן מינכן.

* פאולו מאלדיני התייחס לעתידו של רפאל לאאו ואמר: "אנחנו במגעים להארכת חוזהו, ננסה להשלים את זה מהר ככל האפשר. נראה שעכשיו אנחנו באותו ראש והוא רוצה להישאר".