העברות בעולם: מודריק סיכם בצ'לסי תמורת 100 מיליון יורו

play
בדרך לליגה האירופית? מיכאילו מודריק | רויטרס
בתום דרמת ענק: ברצלונה עלתה לגמר הסופרקופה מול ריאל מדריד 05:29

הבלוז עם מחטף מארסנל לשחקן הכנף האוקראיני שיחתום לשבע שנים, קלופ חושק בז'לינסקי של נאפולי, סראביה עוזב את פ.ס.ז' ועובר לפרמיירליג, ברצלונה וניוקאסל נאבקות על רובן נבס

(גודל טקסט)

העברות

* ז'ולן לופטגי מתחיל לשנות את פניה את וולבס. הזאבים הכריזו על הרכש השני של הקבוצה בינואר, הקשר מריו למינה שנרכש מניס תמורת 10 מיליון יורו. שחקן נבחרת גבון חוזר לפרמיירליג אחרי ניסיונות פחות מוצלחים בעבר בסאות'המפטון וכמושאל בפולהאם.

שמועות

* צ'לסי בדרך למחטף ענק – הבלוז הגיעו לסיכום מול מיכאילו מודריק של שחטאר דונייצק תמורת 100 מיליון יורו. כזכור, ארסנל ניסתה להחתים את האוקראיני בחודש האחרון, אך יריבתה מלונדון עלתה על הצעותיה הכספיות הקודמות, ושחקן הכנף יחתם לשבע שנים לאחר שישלים בדיקות רפואיות בבירת אנגליה בראשון.

* ניס במגעים עם לוריין לגבי הסקורר הניגרי שלה טרם מופי, החלוץ בן ה-23.

* ניוקאסל וברצלונה חושקות ברובן נבס, הפורטוגלי בן ה-25 של וולבס.

* דיווח באיטליה: ליברפול במגעים עם נאפולי לגבי פיוטר ז'לינסקי, הקשר הפולני הבינלאומי שלה.

* וולבס סיכמה עם פריז סן ז'רמן על רכישתו של פאבלו סראביה. שחקן נבחרת ספרד צפוי לעבור לזאבים תמורת 5 מיליון יורו.

* על רקע אינספור דיווחים על מעבר אפשרי לאתלטיקו מדריד, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שברצלונה דווקא מעדיפה למנוע מממפיס דפאי לנחות אצל הקולצ'ונרוס. "הם לא רוצים לחזק יריבה עשירה, ומעדיפים שממפיס יילך לליגה אחרת", נכתב. אם העסקה כן תצא לפועל, ייתכן שתומא למאר יעשה את הדרך ההפוכה וינחת בקאמפ נואו.

* לאנדרו טרוסאר, כוכב ברייטון שמסרב להאריך חוזה, הסתכסך עם המאמן רוברטו דה זרבי ונציגיו הודיעו רשמית שהם דורשים שיימכר עוד בחלון ההעברות הנוכחי, עשוי לעבור לטוטנהאם. התרנגולים פנו בנוגע לקשר נבחרת בלגיה כבר בשבוע שעבר, אך צפויים להאיץ את המגעים אחרי הודעת נציגיו שדורשים שיעזוב.

* באנגליה טוענים: אלכס אוקסלייד צ'מברליין מתלבט האם לעזוב את ליברפול בחלון הנוכחי, או לחכות לקיץ אז יהיה שחקן חופשי.

* מנג'ר צ'לסי גרהאם פוטר הבהיר: "אין שום סיכוי שכריסטיאן פוליסיץ' יעזוב".

* מאמן פ.ס.וו רוד ואן ניסטלרוי אישר כי צ'לסי עוקבת אחר נוני מדואקה: "כן, יש עניין, וכמאמן אתה כמובן רוצה שהשחקנים הכי טובים יישארו אצלך".

* חרף העניין הגדול שצ'לסי מגלה במרכוס תוראם, ראשי בורוסיה מנשנגלדבאך הבהירו: "טוב לו איתנו, אנחנו משוכנעים שהוא יישאר פה עד סוף העונה".

* מלבד ניקו גונסאלס, לסטר מנסה לצרף גם את המגן השמאלי של קופנהאגן, ויקטור כריסטיאנסן.

מיכאילו מודריק, שחקן שחטאר דונייצק
בקרוב בכחול של צ'לסי. מודריק | אימג'בנק GettyImages

* על רקע הפציעה של מנואל נוייר, נשאל אלכס נובל המושאל מבאיירן מינכן למונאקו האם ישוב לבווארים: "מונאקו הבהירה לי שאין שום כוונה לוותר עלי כרגע".

* לאחר ששוחרר מאנקרגוצ'ו הטורקית, אקס ריאל מדריד חסה אמור לחתום באלצ'ה.

* החלוץ הוונצואלי הוותיק סלומון רונדון אמור לחתום בקרוב בריבר פלייט, חרף עניין שעורר בליגה הספרדית.