"הפניות ממשיכות להגיע, אבל זהבי לא יעזוב את מכבי תל אביב"

play
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1 06:24

רונן קצב, סוכנו של החלוץ, הגיב לפרסומים על ההתעניינות המחודשת בו: "ערן חתום לשנתיים ומתכוון לכבד את ההסכם". עלפי הדיווחים, בוטאפוגו גיששה אצל זהבי וקבוצה ברזילאית נוספת רוצה להחתימו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בברזיל טוענים: ערן זהבי מתחרט שסירב להצעה של בוטאפוגו בקיץ, ופנה לראשי המועדון בניסיון להצטרף בכל זאת. כזכור, החלוץ בן ה-35 התלבט במשך תקופה ארוכה בקיץ האחרון בין ההצעות של מכבי תל אביב למועדון הברזילאי, ובסופו של דבר בחר לחזור לישראל עם חוזה גבוה במיוחד בסטנדרטים מקומיים.

העיתונאי הברזילאי דניאל בראונה שפרסם את הדיווח, טוען שבעלי בוטאפוגו ג'ון טקסטור ישקול מחדש את האפשרות של הבאת זהבי. כמו כן, לטענתו קבוצה ברזילאית נוספת מהליגה הבכירה עוקבת אחרי זהבי ומוכנה להחתימו.

רונן קצב, סוכנו של ערן זהבי, התייחס הבוקר לפרסומים עליו בחו"ל ואמר: "לערן יש חוזה במכבי לשנתיים ולמרות כל הפניות שממשיכות להגיע ולא רק מברזיל אין לו כוונה לעזוב או לא לכבד הסכם שהוא חתום איתו".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי
אמינות הדיווח לא ברורה. זהבי | אריאל שלום

אמינות הדיווח לא ברורה, בעיקר משום שכאמור, זהבי התלבט במשך תקופה ארוכה אם להצטרף לבוטאפוגו בקיץ האחרון אבל בסופו של דבר בישר לקבוצה שלא יגיע, מה שהכריח את הקבוצה להמשיך לחפש חלוץ בכיר. בסופו של דבר הונחת בקבוצה החלוץ הברזילאי טיקיניו, שהגיע מאולימפיאקוס, אולם כעת המועדון מחפש חלוץ נוסף.

זהבי כבש העונה 12 שערים בכל המסגרות כולל 8 שערי ליגה, ומאז פגרת המונדיאל מציג כושר הבקעה משופר. הוא חתום על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב, במסגרתו הוא מרוויח כמיליון יורו נטו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי