העברות בעולם, 18.1: זומר צפוי לחתום בבאיירן מינכן, גם קיין יצטרף?

play
מוכן ל-90 דקות של עבודה קשה. זומר | GettyImages, Julian Finney
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.1 06:36

בעקבות פציעת נוייר, הבווארים ירכשו את השוער השוויצרי מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 8 מיליון יורו, באנגליה מדווחים שגם חלוץ טוטנהאם על הכוונת. מנצ'סטר סיטי בעקבות קברצחליה, לאאו יאריך חוזה במילאן?

(גודל טקסט)

העברות

* אחרי שש שנים, אליפות אחת, 158 הופעות ו-111 שערים, חלוץ נבחרת ונצואלה ג'וזף מרטינס עזב את אטלנטה יונייטד וחתם בתחנה השנייה שלו ב-MLS – אינטר מיאמי שבבעלות דייויד בקהאם.

* אוגסבורג מהבונדסליגה הגרמנית הודיעה על רכישת אירווין קרדונה, החלוץ הצרפתי שמיעט לשחק העונה בברסט ונמכר תמורת כחצי מיליון יורו.

שמועות

* באיירן מינכן תחסר את השוער שלה מנואל נוייר שנפצע בתאונת סקי וגמר את העונה, אבל על פי "בילד" היא מצאה מחליף ראוי ביותר: יאן זומר השוויצרי, שוער בורוסיה מנשנגלדבאך. זומר יחתום עד 2025 ובאיירן תשלם עבור רכישתו 8 מיליון יורו. הוא יעבור בדיקות רפואיות ביממה הקרובה.

* טוטנהאם מתחילה להשלים עם הרעיון שהארי קיין יעזוב בסיום העונה. למרות האופטימיות שיאריך את חוזהו, באנגליה פורסם היום שאם באיירן מינכן תגיש הצעה המוערכת בכ-100 מיליון יורו, התרנגולים ישקלו בחיוב את מכירתו. המחיר שתידרש באיירן לשלם עבור החלוץ יהיה מופחת לעומת תג המחיר שצפוי לקבוצות אחרות בפרמיירליג, על אף העובדה שחוזהו יסתיים בשנה הבאה.

* מנצ'סטר סיטי עשויה להציע לנאפולי סכום עתק בקיץ עבור חביצ'ה קברצחליה, הסנסציה הגיאורגית שלה. חביצה נרכש תמורת 10 מיליון יורו בלבד בקיץ, אך מחירו עשוי להגיע ל-100 מיליון ואף יותר בקיץ הבא.

* באנגליה מדווחים שתומאס טוכל, מאמנה המפוטר של צ'לסי, מעוניין במשרה של המאמן הבא של טוטנהאם. זאת במידה שאנטוניו קונטה יעזוב אותה.

* האם אל נאסר תצרף לרונאלדו חבר לשעבר מיובנטוס? הסעודים בודקים את האפשרות להחתים את חואן קואדרדו, הקיצוני הקולומביאני בן ה-34.

* ליברפול במגעים מתקדמים עם רוברטו פירמינו לגבי הארכת חוזהו עד 2025.

* בורנמות', נוטינגהאם ואל נאסר נאבקות על החתמתו של קיילור נבאס, השוער הקוסטה ריקני הוותיק של פריז סן ז'רמן.

* מילאן נחושה להאריך את חוזהו של רפאל לאאו כמה שיותר מהר. על פי הדיווחים באיטליה האלופה תציע לכוכב הפורטוגלי שלה שכר של 7 מיליון יורו לעונה, כולל בונוסים.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי
יעבור מהתכלת של נאפולי לתכלת של סיטי? חביצ'ה קברצחליה | רויטרס