העברות בעולם: טרוסאר סיכם בארסנל, מדואקה בצ'לסי

play
השחפים נוסקים, הפטישים מתרסקים. טרוסאר חוגג מול ווסטהאם | GettyImages, Mike Hewitt
סנסציה: נאפולי הפסידה לקרמונזה בדו-קרב פנדלים והודחה מהגביע 03:08

הקבוצה ממינכן צירפה רשמית את השוער השוויצרי, הבלגי של ברייטון סיכם את תנאיו אצל מוליכת הפרמיירליג, הקיצוני של פ.ס.וו יצטרף לבלוז, ב"אס" מאמינים שגונסאלו גדש יצטרף לקטלאנים

(גודל טקסט)

העברות

* באיירן מינכן הכריזה על החתמתו של יאן זומר, השוער של בורוסיה מנשנגלדבאך. השוויצרי חתם עד 2025 ויחליף את מנואל נויר הפצוע בין הקורות של האלופה הגרמנית.

* ברצלונה הודיעה על החתמת הקיצוני הארגנטינאי בן ה-18 לוקאס רומן, שקיבל חוזה עד קיץ 2026 ויתחיל לשחק בקבוצת המילואים, אותה מאמן רפא מארקס. קבוצתו פרו קאריל קיבלה 1.2 מיליון יורו ובארסה הציבה עליו סעיף שחרור של לא פחות מ-400 מיליון יורו.

* לקראת פרידה משון וייסמן? ויאדוליד החזירה ללה ליגה את דרווין מאצ'יס, חלוץ נבחרת ונצואלה, עליו שילמה לחוארס המקסיקנית 1.5 מיליון יורו. אקס גרנאדה בן ה-29 חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי.

* מאיורקה הודיעה על צירופו בהשאלה של הבלם הבוסני בן ה-24 דניס הדז'יקאדוניץ', שמגיע מרוסטוב הרוסית.

* אספניול שאלה ממיינץ עד לסיום העונה את המגן הצרפתי רונאל פייר גבריאל בן ה-24.

* לאנס, סגנית מוליכת הליגה הצרפתית, האריכה את חוזהו של הבלם הארגנטינאי פקונדו מדינה עד קיץ 2026 וכך עשתה גם עם שחקן הכנף ווסלי סעיד.

* בוכום האריכה את חוזהו של הקפטן אנתוני לוסילה בעונה נוספת, עד קיץ 2024. הקשר הצרפתי בן ה-36 יוכל להשלים בכך עשור במועדון.

שמועות

* ארסנל איבדה את מיכאילו מודריק שחתם בצ'לסי, אבל היא בכל זאת קרובה לצירוף שחקן התקפה וזהו לאנרדו טרוסאר, שחקן נבחרת בלגיה וכוכב ברייטון. טרוסאר, כידוע, הסתכסך עם המאמן רוברטו דה זרבי, הוצא מהסגל וסוכניו הודיעו רשמית שהוא מסרב להאריך חוזה ברייטון ושהם דורשים לעזוב. לפי פבריציו רומאנו הוא סיכם את תנאיו בארסנל, שכעת נמצאת במו"מ מתקדם עם ברייטון על רכישתו בעסקה שמוערכת ב-27 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי בדרך להחתמה נוספת – אחרי מודריק בסכום חסר תקדים, הבלוז סיכמו על מעברו של נוני מדואקה מפ.ס.וו תמורת סכום שנע בסביבות 40 מיליון יורו, כך על פי דיווח בהולנד.

* ווסטהאם הציעה לאסטון וילה 12 מיליון ליש"ט עבור החלוץ דני אינגס, שיעבור עוד היום בדיקות רפואיות במטרה שיעבור עוד לפני המחזור הקרוב בשבת ויערוך הופעת בכורה נגד אברטון.

* על פי ה"אתלטיק" פריז סן ז'רמן תכננה לתת לקיליאן אמבפה לעזוב לטובת ליברפול בקיץ האחרון, אבל הוא סירב משום שרצה לעזוב רק לריאל מדריד.

* ב"אס" טוענים כי גונסאלו גדש עשוי להצטרף לברצלונה, לאחר ש"צ'אבי כבר דיבר איתו" והסוכן ז'ורז'ה מנדש מעוניין להעבירו מוולבס. שחקן הכנף הפורטוגלי בן ה-26 נרכש בקיץ על ידי וולבס תמורת 32.6 מיליון יורו מוולנסיה, אבל לא ממש מצליח באנגליה ועל פי הדיווחים לא נמצא בתוכניות של המאמן ג'ולן לופטגי.

* ממפיס דפאי הגיע למדריד ואמור לחתום על חוזה לשנתיים וחצי באתלטיקו, לאחר הסיכום שהושג מול ברצלונה על רכישתו תמורת כ-3 מיליון יורו.

* דנגו אואטרה נחת באנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות בבורנמות', שתשלם עבורו ללוריין הצרפתית 27.5 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-20 מבורקינה פאסו יחתום על חוזה לחמש שנים וחצי.

* על פי פבריציו רומאנו, נוטינגהאם פורסט במגעים מתקדמים עם כריס ווד, חלוצה הניו זילנדי של ניוקאסל, שאמור להצטרף אליה כמושאל עם אופציית רכישה בקיץ.

* עוד לדברי רומאנו, ספורטינג ליסבון דחתה הצעה של טוטנהאם בסך 35 מיליון יורו (בתוספת שחקן) עבור המגן הספרדי פדרו פורו, לו סעיף שחרור בגובה 45 מיליון.

* באיטליה מדווחים כי נאפולי היא מועמדת בכירה לקלוט את אדאמה טראורה, שחקן הכנף בן ה-27 שמסיים חוזה בוולבס בקיץ. אם אכן יעזוב, מוליכת הסרייה A מוכנה להציע לו שכר של 2.5 מיליון יורו לעונה, בתוספת חצי מיליון בונוסים, כשהוא מיועד לתפוס את מקומו של הירווינג לוסאנו.

אדאמה טראורה, קשר וולבס
ינדוד לאיטליה בקיץ? אדאמה טראורה | אימג'בנק GettyImages, Stephen Pond

* ראן מחפשת חיזוק התקפי בעקבות הפציעה הקשה של מרטן טרייה ומתכוונת לפנות לוויאריאל כדי לקבל את החלוץ ההולנדי ארנוט דנג'ומה. גם האקסית בורנמות', נוטינגהאם, אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן בעקבותיו.

* מי שעשוי להגיע במקומו לוויאריאל הוא החלוץ הצ'יליאני בן בררטון דיאס, שמככב בשנתיים האחרונות בבלקבורן.

* המגן הספרדי פול לירולה, שהחל את העונה באלצ'ה, יחזור למארסיי שמיד תעביר אותו בהשאלה למונצה מהליגה האיטלקית.

* טוטנהאם הציעה 30 מיליון ליש"ט לספורטינג ליסבון עבור המגן פדרו פורו, אבל הפורטוגלים דורשים את מלוא סעיף השחרור שלו שעומד על 39 מיליון ליש"ט.