העברות בעולם, 20.1: מדואקה חתם בצ'לסי, טרוסאר עבר לארסנל, דפאי לאתלטיקו

play
נוני מדואקה מוצג כשחקן צ'לסי | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של צ'לסי
לא מרימה ידיים: ריאל מדריד חזרה מ-2:0 ל-2:3 ענק על ויאריאל 02:38

הבלוז רכשו את החלוץ מפ.ס.וו תמורת 35 מיליון ליש"ט. הבלגי הצטרף לתותחנים מברייטון, ברצלונה קיבלה אופציה לרכוש את קראסקו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

העברות

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של נוני מדואקה. שחקן הכנף בן ה-20 נרכש מפ.ס.וו איינדהובן תמורת 35 מיליון ליש"ט, וחתם לארבע שנים וחצי.

* עכשיו זה רשמי: ממפיס דפאי עבר מברצלונה לאתלטיקו מדריד, וחתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות בשורות הקולצ'ונרוס. ברצלונה תקבל 4 מיליון יורו תמורת החלוץ ההולנדי, ובנוסף תקבל אפשרות לרכוש את יאניק קראסקו בכ-20 מיליון יורו בלבד.

* לאנדרו טרוסאר עבר את כל הבדיקות הרפואיות וחתם בארסנל, אליה הוא עובר מברייטון תמורת 21 מיליון ליש"ט. על פי הדיווחים הבלגי הבינלאומי אמור להרוויח 90 אלף ליש"ט בשבוע אצל מוליכת הפרמיירליג.

* הושלמה עסקת גונסאלו גדש לבנפיקה. החלוץ הפורטוגלי הושאל מוולבס עד סוף העונה ולבנפיקה אין אופציית רכישה.

* דרווין מאצ'יס חזר לאירופה אחרי חצי עונה בלבד בחוארס המקסינית. שחקן הכנף הוונצואלי עבר לריאל ויאדוליד וחתם במדיה עד קיץ 2026.

* דנגו אואטרה חתם רשמית בבורנמות' על חוזה עד קיץ 2028. שחקן הכנף בן ה-20 מבורקינה פאסו נרכש מלוריין הצרפתית תמורת 27.5 מיליון יורו והפך לרכש השני הכי יקר בתולדות המועדון.

* אחרי משא ומתן ממושך ודיווחים שונים לגבי גילו האמיתי, החלוץ המבטיח יוסופה מוקוקו האריך את חוזהו בבורסיה דורטמונד עד 2026.

* קרמונזה הודיעה על צירופו של הקשר בן ה-28 מרקו בנאסי, שמגיע כמושאל מפיורנטינה עד לסיום העונה.

יקוב קיוויור, שחקן נבחרת פולין
מספציה לארסנל? קיוויור | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images

שמועות

* ארסנל לא מסתפקת בטרוסאר וסגרה עם ספציה על רכישת בלם נבחרת פולין, יקוב קיוויור. הקבוצה האיטלקית סירבה להצעה של 22 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד וצפויה לקבל מארסנל 25 מיליון יורו.

* צ'לסי הציעה לברייטון 55 מיליון ליש"ט עבור הקשר מויסס קאיסדו, אבל נתקלה בסירוב. השחפים הבהירו כי בניגוד לטרוסאר, שחקן נבחרת אקוודור לא יימכר בחלון הקרוב.

* ניוקאסל חושבת על העתיד והגישה הצעה בסך 16 מיליון יורו לפלמנגו עבור היהלום מתאוס פרנסה. גם ליון וריאל מדריד בעקבותיו.

* וולבס הגיעה לסיכום עם ווסטהאם בנוגע לבלם קרייג דוסון, עליו תשלם סכום של 3.3 מיליון ליש"ט.

* רומא מוכנה למכור את ניקולו זאניולו כבר בחלון הנוכחי ולא להשאילו, כך לפי פבריציו רומאנו. ארסנל וצ'לסי הוזכרו כמועמדות לרכוש את שחקן הכנף, אבל העיתונאי טוען כי גם טוטנהאם חזק בתמונה ורומא דורשת 40 מיליון יורו.