העברות בעולם 30.1: ז'ורז'יניו קרוב לארסנל, זייש לפ.ס.ז', אמרבאט לברצלונה?

play
ז'ורז'יניו חוגג שער לזכות צ'לסי | רויטרס
הפתעה גדולה בטורינו: יובנטוס נכנעה 2:0 למונצה 01:19

החלון נסגר בשלישי בלילה: צ'לסי שוקלת לשלם 130 מיליון יורו על פרננדס ולשחרר את האיטלקי ליריבה העירונית. כוכבי מרוקו על הכוונת של הגדולות, גאטוזו פוטר מוולנסיה, קאנסלו יחתום בבאיירן מינכן, פדרו פורו סגר בטוטנהאם, חיל הושאל לסביליה עד תום העונה

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

העברות

* יציל את אברטון מירידה? שון דייץ' מונה למאמן הכחולים בחוזה לשנתיים וחצי, וייכנס לנעליו של פרנק למפארד שפוטר.

* שלושה ימים לפני המפגש מול ריאל מדריד, ולנסיה הודיעה על פיטורי המאמן ג'נארו גאטוזו, שהגיע לקבוצה הספרדית רק בקיץ האחרון.

* חצי שנה בלבד אחרי שעזב לגזיאנטפספור הטורקית, אקס הפועל באר שבע תומאש פקהארט חזר ללגיה ורשה בחוזה לעונה וחצי, וישתף פעולה עם אקס נוסף של האדומים – ז'וזואה.

* הופנהיים של מונס דאבור צירפה בהשאלה עד סוף העונה את הקשר הדני של סביליה, תומאס דלייני.

* ווסטון מקני עבר מיובנטוס ללידס. האנגלים שילמו 1.2 מיליון יורו דמי השאלה עד לתום העונה, ויוכלו לרכוש אותו בקיץ תמורת 33 מיליון יורו נוספים.

* בריאן חיל, הקשר הספרדי ההתקפי, הושאל לסביליה מטוטנהאם עד תום העונה.

* וולבס הודיעה כי רכשה את ז'ואאו גומש מפלמנגו הברזילאית תמורת 18 מיליון פאונד.

* שחקן ההתקפה הגרמני מקסימיליאן פיליפ הושאל מוולפסבורג לוורדר ברמן עד לתום העונה.

* בראגה החתימה עד לסיום העונה את שחקן הכנף ברומה בן ה-28, שהגיע כמושאל מפנרבחצ'ה.

* ססואולו שלחה את החלוץ יאניס אנטיסט (20) לחצי שנת השאלה באמיין מהליגה השנייה בצרפת.

שמועות

* מגן מנצ'סטר סיטי ז'ואאו קאנסלו נחת בגרמניה לקראת מעבר בהשאלה לבאיירן מינכן עד תום העונה, עם אופציית רכישה ב-70 מיליון יורו. הפורטוגלי בן ה-28 לא מקבל הרבה דקות בסיטי, בעוד על פי "אתלטיק" הוא "מוערך מאוד על ידי ראשי באיירן כבר תקופה ארוכה", כשהבווארים מחפשים שחקן הגנה בגלל הפציעה של מזראווי ועזיבתו האפשרית של פבאר. השחקן כבר נחת בגרמניה, יעבור בדיקות רפואיות לאחר מכן יחתום בשורות הבווארים.

* פיורנטינה הודיעה שהוא לא למכירה בחלון הנוכחי, אבל ברצלונה תנסה בקצת יותר מ-24 שעות שנשארו לה עד סגירת החלון לצרף את הקשר המרוקני סופיאן אמרבאט.

* אנסו פרננדס שוב הביע את רצונו לעזוב את בנפיקה בחלון הקרוב וצ'לסי צפויה לשלם את סעיף השחרור הגבוה שעומד על 120 מיליון יורו. לפי "האתלטיק", השיחות מתקדמות, כשהבלוז מבינים שאין ברירה אלא לשכלם את מלוא הסכום. כרגע, שחקנים אחרים לא יהיו מעורבים בעסקה, חרף השמועות על טרייד אפשרי. באנגליה מדווחים שהשיחות מתקדמות והקבוצות מתקרבות להגיע לסיכום על העברה שתשבור את שיא הפרמיירליג.

* מי שעשוי לעזוב בעקבות הגעה אפשרית של פרננדס הוא ז'ורז'יניו. הקשר האיטלקי מסיים חוזה בסיום העונה והקבוצה, שמבינה כי הוא צפוי לעזוב בקיץ, מוכנה להקשיב להצעות. מי שמעוניינת בשירותיו היא לא אחרת מאשר היריבה העירונית ארסנל, שעשויה לפנות אם עסקת מויסס קאיסדו לא תצא לפועל.

* עוד שחקן שמועמד להיפרד מצ'לסי עד תום החלון הוא חכים זייש, כאשר לפי ה"לאקיפ" הצרפתי ישנם מגעים מתקדמים עם פריז סן ז'רמן בנוגע להשאלה ללא אופציית רכישה.

* העברתו של פדרו פורו לטוטנהאם נראתה כבר כחסרת סיכוי, אבל כעת מדווח בפורטוגל שהתרנגולים פתרו את כל המחלוקות מול ספורטינג ליסבון והגיעו לסיכום מול הקבוצה והשחקן. המגן צפוי להשלים את המעבר ביום האחרון של חלון ההעברות תמורת 45 מיליון יורו.

* האם איסקו יגיע לליגה הגרמנית? פלוריאן פלטנברג כי הקשר קרוב לחתימה באוניון ברלין עד לקיץ 2024. עוד קודם לכן דווח בגרמניה כי לצד הקבוצה מהבירה גם לייפציג מעוניינת בו, זאת בעקבות הפציעה של בן ארצו דני אולמו.

* אחרי מינוי שון דייץ' למאמן, אברטון הגישה הצעה לצ'לסי עבור קונור גלאגר. לפי פבריציו רומאנו, הטופיז הציעו 40 מיליון פאונד לצד 5 מיליון נוספים בבונוסים תמורת הקשר האנגלי.

ז'ואאו קאנסלו, מנצ'סטר סיטי
יחזור לעצמו בגרמניה? קאנסלו | רויטרס

* ארסנל הגישה הצעה שנייה לברייטון עבור מויסס קאיסדו. קשר נבחרת אקוודור רוצה מאוד לעבור לשורות מוליכת הפרמיירליג, שעל פי הדיווחים מוכנה לשלם 70 מיליון ליש"ט, כולל בונוסים. עם זאת, ההצעה נדחתה ולא ברור אם התותחנים ירחיקו לכת ויהיו מוכנים לשבור את שיא ההעברות של המועדון.

* מילאן פנתה לאוניברסידד דה צ'ילה בנוגע לכישרון הצ'יליאני הצעיר דריו אוסוריו, המבוקש גם באסטון וילה.

* ספורטינג ליסבון על סף סיכום עם ברצלונה בנוגע להשאלתו של הקטור ביירין עד לסיום העונה.

* מגנה של טוטנהאם, ג'ד ספנס, החליט להצטרף לראן הצרפתית בהשאלה עד תום העונה.

* באייר לברקוזן נכנסה למאבק עם נוטינגהאם פורסט על שירותיו של פליפה, בלמה של אתלטיקו מדריד. מי שצפוי בכל מקרה לחתום בפורסט הוא קשר ניוקאסל ג'ונג'ו שלבי.

* סאשה לוקיץ' עובר לפולהאם: הקבוצה של מנור סולומון תשלם 10 מיליון יורו על קשר טורינו, 26. טורינו כבר הודיעה שהיא החתימה את הקשר איוון איליץ' מוורונה.

הקטור ביירין, שחקן בטיס
ינדוד לפורטוגל? הקטור ביירין | אימג'בנק GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

* ניקולו זאניולו רוצה לעזוב את רומא ביומיים שנותרו עד לסגירת החלון, אבל המנהל הספורטיבי של המועדון אמר: "הגענו לסיכום עם בורנמות', אבל הוא סירב להצעה. זה קשה מבחינתנו, אנחנו מקווים למצוא פתרון בזמן שנותר".

* פלמנגו דחתה הצעה בסך 20 מיליון יורו מניוקאסל על מתאוס פראנסה. סעיף השחרור של הקשר ההתקפי בן ה-18 עומד על 25 מיליון.