בטורקיה מודים: "לא מוצאים את אטסו. ייתכן שהוא עדיין לכוד"

play
כריסטיאן אטסו | GettyImages, Ian MacNicol
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2 06:32

בהטאיספור חזרו בהם אחרי ההודעה שהכדורגלן חולץ. בשגרירות גאנה מתעקשים: "הוא נמצא, מנסים להבין לאיזה בית חולים פונה"

(גודל טקסט)

בניגוד להודעת הדובר של הטאיספור אתמול (שלישי) לפיה כריסטיאן אטסו חולץ פצוע והובהל לבית החולים, היום מתברר שעדיין לא יודעים מה עלה בגורלו של הכדורגלן בעקבות רעידת האדמה הקשה שפקדה את טורקיה וסוריה.

סוכנו של אטסו, ננה שצ'רה, צוטט אתמול בכלי תקשורת מערביים כאומר שהשחקן חולץ ומצבו יציב, אבל היום פרסם הצהרה בטוויטר בה כתב: "למרות ההצהרה של הטאיספור לפיה כריסטיאן חולץ מההריסות כשהוא בחיים, אנחנו עדיין לא יודעים היכן הוא. כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, אלו זמנים קשים למשפחתו שעושה הכול כדי לאתר אותו".

מאמן הטאיספור, וולקאן דמירל, הגיע לאיסטנבול ושם אמר: "אין חדשות בנוגע לאטסו ולמנהל המקצועי טאנר סאבוט. אתם חושבים שהייתי אומר את זה אם הם היו בבית החולים?".

רופא המועדון הוסיף: "הלכנו לבתי הולים ולא מצאנו שם את אטסו וטאנר. לצערי הרב, עלינו לקבל את העובדה שהם עדיין לא נמצאו".

לעומת זאת, בשגרירות גאנה בטורקיה התעקשו היום שאטסו חולץ. השגרירה, פרנסיסקה אשיטיי-אודונטון, עלתה לשידור ברדיו במולדתה ואמרה: "אנחנו לא מצליחים ליצור קשר עם אטסו בגלל המהומה והבלבול, אבל הוא חולץ מההריסות והובהל לבית חולים. אנחנו עדיין מנסים לברר לאיזה בית חולים".

כריסטיאן אטסו
ממשיכים להמתין לבשורות טובות. אטסו | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

גיא חדידה בטורקיה: "התעוררתי ממבול טלפונים, כולם היו מודאגים"
אקס נבחרת טורקיה קרא לעזרה בדמעות, ספורטאים נלכדו בהריסות

אתמול נמצאה גופתו של שוער ייני מלטיאספור, אהמט איופ טורקאסלן, שנעדר מאז רעידת האדמה. טורקאסלן שהיה בן 28 במותו, שימש כשוער המשנה של מלטיאספור ושיחק בעבר בכמה קבוצות, ביניהן אנקראספור ואומרניספור.

בסוריה נהרג נאדר ג'וחאדר בן ה-45, חלוץ נבחרת סוריה לשעבר.