נתנו ליריבה להבקיע: המחווה הספורטיבית היוצאת דופן של גלאזגו ריינג'רס

play
כבש שער לא ספורטיבי. טילמן | GettyImages
תקציר מחצית: מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:3 02:19

מאליק טילמן חטף כדור ששחקני פרטיק ת'יסל התכוונו להחזיר לריינג'רס בגלל פציעה וכבש את ה-1:2 בגביע. מייקל ביל הורה בתגובה לשחקניו לאפשר לאורחים להבקיע את ה-2:2, אלא שסאנדרס הכריע עם ה-2:3. צפו באירועים

(גודל טקסט)

משחק הכדורגל הוא לא תמיד ספורטיבי, אבל מה שקרה במשחק הגביע בין גלאזגו ריינג'רס הגדולה לפרטיק ת'יסל ייזכר כנראה עוד כמה שנים בעקבות המחווה הספורטיבית היוצאת דופן שהיתה בו. ריינג'רס אירחה את יריבתה מהליגה השנייה למשחק שמינית גמר הגביע הסקוטי שעל הנייר היה אמור להיות חד צדדי. אלא שהולט כבש לאורחים בפנדל וקולאק השווה בדקה ה-50.

ואז בדקה ה-70 הגיע הרגע השנוי במחלוקת שיצר שערורייה ענקית על המגרש. קווין הולט קיבל את הכדור בחלק המגרש שלו אחרי פציעה של שחקן ריינג'רס ותכנן להחזיר את הכדור למארחים. אלא שמאליק טילמן פשוט חטף ממנו את הכדור, עבר את השוער וכבש למרות ששחקני ת'יסל הפסיקו לשחק משום שהם התכוונו להחזיר ממילא את הכדור לריינג'רס בתחילת המהלך הזה.

צפו בכל האירועים והמחווה של ריינג'רס

מאליק טילמן ריינג'רס
כבש שער לא ספורטיבי. טילמן | GettyImages

השער הזה יצר כאוס גדול על המגרש, כאשר השופטים אישרו אותו בלית ברירה משום שהוא היה חוקי. אלא שמייקל ביל המאמן של ריינג'רס קיבל את ההחלטה הנכונה והאצילית והורה לשחקניו לאפשר ליריבה להבקיע את ה-2:2 ואכן כך קרה. ת'יסל הוציאה את הכדור ממרכז המגרש אחרי הספיגה ושחקני ריינג'רס עמדו, כולל השוער והסתכלו על סקוט טיפוניי כובש את השוויון.

המשחק נמשך, הפעם בלי מחוות של שני הצדדים וג'יימס סאנדרס כבש את שער הניצחון בדקה ה-86 והעניק לריינג'רס את הכרטיס לשלב הבא עם 2:3 דרמטי במשחק שיוסיף גם המון כבוד לריינג'רס על המחווה הספורטיבית היוצאת דופן שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי