ז'וזואה הנרגש פרץ בבכי: "מודה לכם על התמיכה ברגע קשה עבורי"

play
ז'וזואה חוגג עם שחקני לגיה ורשה | אימג'בנק GettyImages, PressFocus/MB Media
לא עמדה בלחץ: 0:0 מאכזב להפועל באר שבע נגד הפועל ירושלים 01:29

כוכב לגיה ורשה ואקס הפועל באר שבע החמיץ פנדל שעלה לקבוצה בשתי נקודות יקרות במאבק האליפות וגם התעמת עם שחקני קרקוביה. למזלו, אקס אחר של ב"ש, תומאש פקהארט, הציל נקודה

(גודל טקסט)

ז'וזואה סיים כגיבור הטרגי של הערב כאשר לגיה ורשה לא הצליחה לנצח אתמול (ראשון) את קרקוביה וקבוצתו פספסה הזדמנות פז לצמק את הפער מהמוליכה רוך לחמש נקודות בלבד.

הפורטוגלי בן ה-32, אקס הפועל באר שבע וקפטן לגיה כיום, הוא מכוכבי הקבוצה שמקווה להחזיר לעצמה את תואר האליפות אחרי שנתיים, הבקיע העונה שישה שערים ובישל עוד חמישה ב-19 הופעות בליגה, אבל אתמול בדקה ה-54, בפיגור 1:0, החמיץ פנדל – בעט כדור למרכז השער שנהדף לקרן.

צפו בהחמצה של ז'וזואה ובשער של פקהארט

שש דקות לאחר שז'וזואה החמיץ פנדל, אקס אחר של הפועל באר שבע, החלוץ תומאש פקהארט, עלה לכר הדשא במטרה להציל את המצב. ואם ז'וזואה סיים כגיבור הטרגי במשחק שהסתיים ב-2:2, אז פקהארט הצ'כי סיים כגיבור של לגיה בזכות שער שוויון בדקה ה-87 – חמש דקות אחרי שהאורחת מקרקוב שבה ליתרון, אירוע נוסף בו היה מעורב ז'וזואה שניסה לזרז את שחקני האורחת לחדש את המשחק במהלך חגיגות השער ומצא את עצמו מתעמת איתם.

בסיום המשחק הוכיחו אוהדי לגיה ורשה שהם לא שוכחים לז'וזואה את תורמתו הכבירה לאורך העונה, כאשר קראו בשמו וקראו לו להגיע לעברם. ז'וז'ואה, שהתרגש מהמחווה, אף הזיל דמעה או שתיים.

בסיום המשחק הודה ז'וזואה לאוהדים כשכתב באינסטגרם: "עצוב לי מאוד שלא לקחנו את שלוש הנקודות, אבל אני מודה לכם על התמיכה ברגע קשה עבורי".