נטע לביא ערך בכורה ביפן, צמד לתאי בריבו, גם ליאל עבדה כבש

אקס מכבי חיפה נכנס כמחליף בדקה ה-64, קבוצתו ספגה 2:2 מקאשיווה בתוספת הזמן ביפן. חלוץ וולפסברגר הגיע ל-10 שערי ליגה, חלוץ סלטיק חגג את התשיעי שלו

(גודל טקסט)

נטע לביא ערך הבוקר (שבת) את הופעת הבכורה שלו בשורות גמבה אוסקה היפנית. הקשר שעזב את מכבי חיפה עלה כמחליף בדקה ה-64, והיה שותף לתיקו 2:2 של קבוצתו אצל קאשיווה רייסול, במסגרת מחזור הפתיחה בליגה ביפן. יריבתו של לביא חילצה נקודה בעזרת פנדל דרמטי בדקה ה-96.

* תאי בריבו רוצה להיות מלך שערי הליגה האוסטרית והערב כבש צמד ראשון מאז אוגוסט 2021, כשהוביל את קבוצתו לניצחון חוץ 0:3 על אוסטריה קלגנפורט. החלוץ הישראלי שיחק 70 דקות לפני שהוחלף ומצא את הרשת בדקות 30 ו-44. כעת במאזנו 10 שערים, במקום השני בטבלת המבקיעים ומרחק שניים בלבד מהמוביל מרקוס פינק מקלגנפורט.

* ליאל עבדה העלה את מאזנו בליגה הסקוטית לתשעה שערים העונה, כשנכנס כמחליף וכבש בדקה ה-89 בניצחון הביתי 0:4 על אברדין. עבדה נכנס בדקה ה-63 וחתם את התוצאה עבור מוליכת הליגה הסקוטית, לה כבשו לפני כן קאלום מקגרגור (2) וראו הטאטה היפני (13 ו-76).

* קני סייף דייק מהנקודה הלבנה בדקה השמינית וחגג את הרביעי שלו העונה בליגה האזרית, כשנפטצ'י באקו הביסה 0:3 את סבאיל בליגה האזרית. עטאא ג'אבר הוחלף בדקה ה-60, בעוד סייף השלים 90 דקות.

שחקן גמבה אוסקה נטע לביא
גמבה אוסקה עדיין ללא ניצחון. לביא | אתר רשמי, גמבה אוסקה

* לידור כהן כבש מהנקודה הלבנה (28) את שערו הראשון במדי קון קאן, שהפסידה 3:1 בחוץ לצ'יאנגראי יונייטד וניצבת במקום ה-10 בליגה התאילנדית. הישראלי השלים 90 דקות.

* עוד בתאילנד: בן אז'ובל שיחק שמונה דקות כמחליף בניצחונה של פאטום יונייטד 1:2 על פרצ'ואפ.

* בוריס קליימן לא הצליח לעצור את המוליכה פנאתינייקוס, שניצחה 0:2 בבית את וולוס של השוער הישראלי והבטיחה לעצמה עוד שבוע בפסגת הליגה היוונית. קליימן וקבוצתו במקום החמישי.

* פיראס אבו עקל פתח בהרכב בניצחונה הביתי של גבאלה 1:2 על סומגאיט בליגה האזרית, והוחלף בדקה ה-78.

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכב נאה סלאמיס והוחלף בדקה ה-73 בתבוסה 3:0 בלימסול לאריס המדורגת שלישית. קבוצתו של הקשר נותרה במקום החמישי בליגה הקפריסאית.

* רועי הרמן שיחק 25 דקות כמחליף בהפסד של בוטב פלובדיב 3:1 בחוץ לצסק"א סופיה, מוליכת הליגה הבולגרית. המגן ספק כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

* אושר דוידה נכנס מהספסל בדקה ה-84 והיה שותף ל-2:4 המרשים של סטנדרד ליאז' על סגנית המוליכה סן זי'לואז. דוידה אמנם לא כבש או בישל, אבל כשנכנס לכר הדשא התוצאה עוד הייתה 2:2.

* ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל בהפסד של לכיה גדנסק 1:0 לקורונה קיילצה במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-21 בליגה הפולנית. קבוצתו רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

* השוער אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד, אבל לא שותף ב-1:2 הביתי של קבוצתו במשחק העונה מול אלקמאר שהוכרע משער בדקה ה-90. הפער ביניהן כעת עומד על חמש נקודות, בעוד אייאקס שטרם שיחקה המחזור יכולה לעלות למקום השני ולהקטין שוב את הפער לשלוש נקודות.