שאקירה: "אספתי את השברים, אני בנאדם יותר שלם עכשיו"

play
משפחת פיקה שהתפרקה | GettyImages, James Devaney
"שחקן נוסף עם מומחיות בהגנה היה יכול לפתור בעיות למכבי תל אביב" 04:30

כוכבת הפופ התראיינה לראשונה מאז הפרידה מפיקה: "התמודדתי עם הקשיים בעצמי וזה חיזק אותי. תמיד חלמתי על משפחה וילדים, אבל יש אנשים שרוצים דברים אחרים"

(גודל טקסט)

הפרידה המתוקשרת בין כוכבת הפופ שאקירה לכוכב ברצלונה לשעברה ג'רארד פיקה יצרה הרבה מאוד דם רע בין השניים, שמחליפים ביניהם עקיצות בכל הזמנות. אחרי שעקצה את האקס שלה שוב בשיר חדש שהוציאה, הזמרת הקולומביאנית ערכה ריאיון ראשון במקסיקו שבו היא התייחסה איך לא, לפרידה מפיקה.

"אני חושבת שאישה צריכה גבר שישלים אותה, שיבנה איתה משפחה", אמרה שאקירה, "גם לי היה את החלום הזה לבנות משפחה עם ילדים שיזכו לאבא ואמא שיגורו תחת אותה קורת גג. אבל לא כל החלומות מתגשמים. אני נותנת הכול למען שני הילדים המקסימים שלנו וגיליתי שהאגדה לפיה אישה חייבת גבר היא לא נכונה".

הזמרת שאקירה לצד בן זוגה לשעבר ג'רארד פיקה לצד ילדיהם במשחק כדורסל
משפחת פיקה שהתפרקה | GettyImages, James Devaney

"תמיד הייתי תלויה רגשית בגברים, אני חייבת להודות", הוסיפה שאקירה, "היום אני מרגישה שאני מספיקה לעצמי ומאמינה שכאשר אישה מתמודדת עם הקשיים של החיים היא מתחזקת משום שהיא מודעת לחולשות של עצמה, מקבלת את הפגיעות שלה ומתמודדת עם הכאב. למדתי להבין שאני יכולה להתמודד בעצמי, משהו שלא הבנתי עד עכשיו".

שאקירה שיתפה על המשבר שעברה אחרי הפרידה: "יש לי שני ילדים שאני צריכה להיות חזקה כמו לביאה עבורם. התמודדתי עם אבל וקיבלתי אותו. קיבלתי את העובדה שיש דברים שאחרים לא רוצים. יש חלומות שנשברים ואתה צריך לאסוף את השברים מהרצפה ולבנות את עצמך מחדש".

שאקירה הודתה גם שהיא סובלת מ"תסמונת המתחזה" – מצב שבו אנשים שהגיעו להישגים גבוהים מפקפקים בתרומה האישית שלהם להישגים אלו וחושבים שהשיגו אותם בדרכים לא הוגנות. "רציתי לגלות מי אני ומה אני יכולה לתת. תמיד פקפקתי בעצמי ורציתי לבדוק אם יש לי באמת כישרון".

"החיים שמו אותי בסיטואציה לא נוחה", סיכמה שאקירה, "זה נתן לי פרופורציה לאיך שאנשים אחרים חיים. השקפת עולמי השתנתה. אנחנו רוצים להימנע מהכאב, אבל הוא חלק מהחיים. לא ידעתי שאוכל להיות חזקה יותר, אבל יש לי יותר אמונה בעצמי ואני בנאדם יותר שלם עכשיו".