סקאלוני: "התחלנו תהליך חדש, למי שזכה במונדיאל לא תהיה עדיפות"

play
דריכות מירבית. סקאלוני | רויטרס
הפתק שגרם למסי לנזוף בדה פול: "למה אתה מספר לי? אידיוט!" 01:11

מאמן נבחרת ארגנטינה דיבר לפני המשחק מול פנמה: "רוצים להשיג עוד הרבה". על מסי: "טוב שייראה כמה אוהבים אותו, זה מגיע לו"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז הזכייה המרגשת במונדיאל, תעלה נבחרת ארגנטינה לכר הדשא ותשחק מול הקהל הביתי שלה לראשונה זה קרוב לשנה – תחילה, ביום שבת, מול פנמה, ואז בשלישי תפגוש את קורסאו.

"אנחנו אלופי העולם, אבל זה שזכינו במונדיאל לא אומר שעכשיו אפשר לעשות מה שרוצים", התעקש המאמן ליאונל סקאלוני במסיבת עיתונאים לקראת המשחקים. המטרה כעת, טען, היא לשמור על הדריכות: "המסר הוא שהתחלנו תהליך חדש. למי שזכה במונדיאל לא תהיה שום עדיפות על האחרים, כולם חייבים לעבוד. החולצה של ארגנטינה לא מאפשרת לך לתת פחות מהמיטב, זה ברור. תמיד אפשר לחגוג, אבל קודם צריך לעשות את העבודה על כר הדשא".

עוד בכדורגל העולמי

ברצלונה תאריך את חוזהו של צ'אבי, אך תתקשה לשדרג את שכרו
בספרד טוענים: ריאל מדריד מתלבטת בין ולאחוביץ' והארי קיין
"מנצ'סטר סיטי משוכנעת שתחתים בקיץ את ג'וד בלינגהאם"

ליאונל סקאלוני, מאמן נבחרת ארגנטינה
דריכות מירבית. סקאלוני | רויטרס

"כשנפגשנו כולנו שוב בחדר ההלבשה שתינו דרינק של חגיגה, ואז התחלנו לעבוד", הוסיף. "לנבחרת הזו מגיעה להמשיך הלאה, אנחנו רוצים להשיג עוד הרבה". סקאלוני סיפר שהשחקנים ששותפו בגמר המונדיאל הם אלה שיקבלו את רוב הדקות – כי הם אלה שהקהל רוצה לראות. כשנשאל האם הנבחרת שלו עדיפה על אלופות העולם הקודמות – אלה של 1978 ו-1986 – השיב: "כולנו שיחקנו עבור ארגנטינה, למי אכפת מי טובה ויותר ומי טובה פחות. אין פה ויכוח, זה שטויות".

על האהבה שהוערפה על ליאונל מסי בימים האחרונים אמר: "מגיע לו רק טוב, הוא ראוי לכל האהבה שהוא מקבל. הוא וכל השחקנים. אפילו ליאו, שהוא הגדול מכולם, צריך לראות את מידת האהבה אליו. זה נהדר, וזה יישאר איתו לנצח".

עוד מפגש של מסי עם מעריצים נרגשים

במהלך החודש האחרון היו לא פחות משני מיליון איש בארגנטינה שניסו לרכוש כרטיסים למשחקים, וההתאחדות הארגנטינאית קיבלה 130 אלף (!) פניות מצד עיתונאים שקיוו לקבל אקרדיטציה. יציע העיתונאים, למי שתהה, מכיר 344 מקומות בלבד.