כמו קפטן אמיתי: אמבפה שוחח עם גריזמן במטרה ליישר את ההדורים

play
קיליאן אמבפה, שחקן נבחרת צרפת לצד אנטואן גריזמן | רויטרס
ז'יסט פונטיין, שיאן השערים במונדיאל אחד, הלך לעולמו בגיל 89 01:25

הכוכב הצעיר ניגש למי שמונה לסגנו כדי למנוע מתיחות ביניהם כתוצאה מהחלטת דשאן שעוררה סערה. החלוץ בן ה-32 לא מתכוון לפרוש מנבחרת צרפת

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה מונה השבוע לקפטן נבחרת צרפת בעקבות פרישתו של השוער הוגו לוריס ובתקשורת המקומית במהרה פרסמו על אכזבתו הגדולה של אנטואן גריזמן לנוכח החלטת המאמן דידייה דשאן ואף הגדילו לעשות כשדיווחו שהחלוץ בן ה-32 שוקל את עתידו בנבחרת, אבל הבוקר (חמישי) ב"לאקיפ" וב"רדיו מונטה קרלו" הנמיכו את גובה הלהבות במחנה הטריקולור.

לפי הפרסום שעלה תחילה ב"לאקיפ", אמבפה בעצמו מנע אי נעימות בקרב השחקנים ובין שניהם בפרט, כאשר לקח את גריזמן לשיחה ביום שלישי, יממה אחרי שהוכרז כקפטן החדש של הנבחרת כשהוא בן 24 בלבד. אמבפה הבהיר לגריזמן שהוא מבין את אכזבתו מהבחירה שעשה דשאן, ויחד עם זאת הבהיר שהוא לא מתכוון להשתלט על הנבחרת ושהוא מבין את מעמדם וחשיבותם של השחקנים המבוגרים יותר בנבחרת, כמוהו וכמו אוליבייה ז'ירו בן ה-36.

עוד בכדורגל העולמי

לא סולומון ולא גלוך: הכוכב הכי גדול במשחק של נבחרת ישראל
ברצלונה "מדליפה" מסמכים, ומתכננת שחרור ארבעה שחקנים
הגלייזרים קיבלו הצעות ששברו את השיא העולמי, אבל רוצים יותר

אנטואן גריזמן, שחקן נבחרת צרפת עם קיליאן אמבפה
גיבורי העלייה לשמינית. גריזמן ואמבפה | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE

גריזמן קיבל את דבריו של אמבפה והבהיר כי אין בכוונתו לפרוש מהמדים הלאומיים, גם לא אחרי צמד המשחקים הראשונים בקמפיין מוקדמות יורו 2024 מחר מול הולנד (שישי, 22:45, ספורט4) וביום שני נגד אירלנד (21:45, ספורט4) כפי שהיו מי שסברו תחילה בתקשורת הצרפתית.

בנוסף, נכתב כי מתיחות לא הייתה ולא קיימת בין אמבפה לגריזמן גם בימים אלו, אבל האחרון בהחלט מאוכזב מהחלטת דשאן שלא להעניק לו את סרט הקפטן ולמנותו רק לסגן של אמבפה – שהפך לקפטן הצעיר בתולדות צרפת – וזאת על אף פרישת הקפטן הוגו לוריס.