מאמן נבחרת סנגל החמיא: "סק בכושר הכי טוב בין הבלמים שלנו"

play
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק | GettyImages, Jonathan Moscrop
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3 04:30

שחקן מכבי חיפה רשם 90 דקות ב-1:5 על מוזמביק, המאמן סיסה שיבח: "הוא לא זומן למונדיאל, אבל מעולם לא הטלתי ספק באיכויות שלו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בלם מכבי חיפה, עבדולאי סק, רשם אתמול (שישי) 90 דקות במדי נבחרת סנגל, כשזו הביסה את מוזמביק 1:5 במוקדמות אליפות אפריקה. האריות של טרנגה יתארחו אצל אותה מוזמביק ביום שלישי ואם ינצחו, יבטיחו כרטיס לטורניר הגמר (גם תיקו יספיק בקונסטלציה מסוימת).

סק שמציג יכולת גבוהה מאוד במכבי חיפה, סחט מחמאות מהמאמן אליו סיסה: "תמיד יש תחרות על מקום בהרכב. אני מכיר את סק הרבה זמן, מאז שהייתי מאמן הנבחרת האולימפית. אני אחד מאלה שקידמו אותו לנבחרת. הוא תמיד היה בתכניות שלי. נכון שהוא לא זומן לסגל למונדיאל, אבל חזר אלינו. מעולם לא הטלתי ספק באיכויות שלו".

סק הועדף אתמול על פני בלם נוטינגהאם פורסט, מוסא ניאקטה, והמאמן סיסה הסביר: "עד עכשיו לא היינו צריכים את סק כי היה צמד בלמים שעבד היטב. אבל עכשיו זימנתי אותו בגלל שיש כמה פציעות והעובדה היא שהוא השחקן שנמצא בכושר הכי טוב בין הבלמים שלנו. ניאקטה חזר מפציעה והיה יותר הגיוני לעלות עם סק בהרכב. יש תחרות טובה".

עבדולאי סק, מכבי חיפה
ממשיך בעונה הנהדרת. סק | אריאל שלום

סנגל, אלופת אפריקה המכהנת, מדורגת במקום הראשון בבית י"ב במוקדמות, עם 9 נקודות מ-9 אפשריות. היא מקדימה את מוזמביק, רואנדה ובנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי