ברזיל בונה על קרלו אנצ'לוטי. נשיא ההתאחדות: "בואו נאמין"

play
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד | רויטרס
הטירוף נמשך: מרוקו גברה 1:2 על ברזיל לעיני קהל משולהב 02:06

אדנאלדו רודריגש הודה: "מעריץ אותו. הוא המועמד המועדף לא רק על השחקנים, אלא גם על האוהדים". מתי יחלו המגעים?

(גודל טקסט)

שמו של קרלו אנצ'לוטי כבר הוזכר לא אחת בין המועמדים לאימון נבחרת ברזיל, אחרי שטיטה עזב אותה בסיום המונדיאל האחרון בעקבות ההדחה המאכזבת בידי קרואטיה ברבע הגמר, אבל כעת ראשי הכדורגל במדינה הדרום-אמריקאית כבר מודים בפתיחות ברצונם להחתים את האיטלקי בן ה-63.

"בואו נאמין באלוהים, נחכה לרגע המתאים ונראה אם אפשר להוציא את זה לפועל", אמר נשיא ההתאחדות הברזילאית אדנאלדו רודריגש בראיון לרויטרס. "אנצ'לוטי מקבל את מלוא הכבוד מכל השחקנים, לא רק רונאלדו או ויניסיוס, אלא כל מי ששיחק תחתיו. אני באמת מעריץ אותו על ההגינות והעקביות שהוא מפגין בעבודה שלו. אין צורך להציג אותו, הוא באמת מאמן על שרשם המון הישגים ואנחנו מקווים שיגיע ליותר".

שחקני נבחרת ברזיל
רוצים את אנצ'לוטי כמאמן? שחקני נבחרת ברזיל | רויטרס

עוד כדורגל עולמי

הטירוף נמשך: צפו במרוקו גוברת 1:2 על ברזיל לעיני קהל משולהב
גרמניה ניצחה את פרו 0:2 במשחק ידידות, צמד לפולקרוג
פרנזי פיירו כבש לזכות נבחרת האיטי ועזר לה להעפיל לגביע הזהב

רודריגש הוסיף: "אנצ'לוטי הוא לא רק המועמד המועדף על השחקנים, אלא נראה שגם על האוהדים. לא משנה לאן אני הולך בברזיל, בכל אצטדיון הוא השם הראשון ששואלים אותי עליו. מדברים עליו בחיבה רבה ומכירים בעבודה היוצאת מן הכלל שהוא עשה בקריירה".

יחד עם זאת, הנשיא הברזילאי הבהיר כי יש לכבד את העובדה שאנצ'לוטי עדיין מחזיק בחוזה בריאל מדריד עד 2024, וכי עד כה לא התקיימו עמו מגעים כלל וגם לא עם אף מועמד אחר, כאשר השיחות עם מאמנים פוטנציאליים יחלו בחודש אפריל בתקווה למנות מאמן חדש בסוף מאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי