ירק ובעט כדור ליציע: צפו בעימות של פרדראג ראיקוביץ' במונטנגרו

play
פרדראג ראיקוביץ', שוער נבחרת סרביה | רויטרס
אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה 02:14

אקס מכבי תל אביב הגיע עם נבחרת סרביה למשחק בפודגוריצה, האוהדים המקומיים ניצלו זאת כדי להקניט אותו על רקע השמועות שאשתו בגדה בו

(גודל טקסט)

אחד המשחקים היותר חמים אתמול (שני) במשחקי מוקדמות יורו 2024 נערך בין מונטנגרו לסרביה, שתי מדינות שהיו מאוחדות עד 2006 ומאז ישנן מחלוקות רבות ולא מעט עימותים פנימיים בין אזרחי המדינות. זה התבטא היטב אתמול במהלך המשחק, בייחוד כאשר האוהדים המונטנגרים החליטו להתנכל לשוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב שערך חימום בסמוך ליציע.

ראיקוביץ' לא שותף אתמול בניצחון הסרבי 0:2 בפודגוריצה, בירת מונטנגרו, ולכן ערך חימום בצד המגרש ובסמוך ליציעים. האוהדים המונטנגריים ניצלו זאת כדי להקניט את הסרבי, כיום שוער מאיורקה הספרדית שכאמור עמד בשער מכבי תל אביב במשך ארבע שנים מ-2015 ועד 2019.

צפו בראיקוביץ' משיב לאוהדי מונטנגרו

כזכור, במהלך המונדיאל בקטאר בו כשלה סרביה, נפוצו שמועות על כך שאשתו של ראיקוביץ', אנה, בגדה בו עם החלוץ דושאן ולאחוביץ'. מדובר בשמועות שמיד הוכחשו על ידי כל המעורבים בדבר ואמינותם מוטלת בספק רב, אבל למונטנגרים זה לא הפריע והם גידפו את השוער ואת אשתו.

ראיקוביץ', שגם כך מתמודד זה תקופה ארוכה עם הקנטות וביקורות ברשתות החברתיות בעקבות אותן שמועות, החליט לשבור את הכלים הפעם ובתגובה לקללות נגדו ונגד אשתו החל להתעמת עם האוהדים ביציע ואף בעט לעברם כדור. לאחר מכן הוא גם נראה יורק לעברם.