עבדולאי סק עלה עם סנגל לאליפות אפריקה, בכורה למוחמד קמארה בליבריה

play
שחקני נבחרת סנגל חוגגים | GettyImages, JOHN WESSELS/AFP
שערו של עבדולאי סק נגד הפועל ירושלים 00:54

בלם מכבי חיפה השלים 90 דקות ב-0:1 בחוץ על מוזמביק ונבחרתו נותרה מושלמת במוקדמות, חלוץ הפועל חיפה היה שותף להפסד 2:1 לדרום אפריקה

(גודל טקסט)

עבדולאי סק השלים הערב (שלישי) עוד 90 דקות טובות במרכז ההגנה של נבחרת סנגל וסייע לה להבטיח את מקומה באליפות אפריקה עם ניצחון חוץ 0:1 על מוזמביק. בלם מכבי חיפה המשיך לשתף פעולה עם קאלידו קוליבאלי מצ'לסי, כפי שהיה ב-1:5 על אותה מוזמביק לפני ארבעה ימים, ואת שער הניצחון הבקיע בולאי דיה בדקה ה-18, אחרי בישול של סאדיו מאנה. סנגל עם מאזן מושלם של 12 נקודות והצטרפה למרוקו, אלג'יריה והמארחת חוף השנהב שכבר עלו לטורניר שייערך בינואר-פברואר 2024.

מוחמד קמארה, שחקנה של הפועל חיפה, ערך הופעת בכורה במדי נבחרת ליבריה שהפסידה 2:1 בבירה מונרוביה לדרום אפריקה שהעפילה גם היא לטורניר הגמר. קמארה הוחלף בדקה ה-73.

טימותי אוואני (90 דקות) פתח בהרכב של נבחרת אוגנדה במשחק החוץ מול טנזניה, שנעצר בדקה ה-38 בגלל הפסקת חשמל באצטדיון וחודש בהמשך. אוגנדה השיגה ניצחון בכורה בקמפיין עם 0:1 משער של רוג'רס מאטו בתוספת הזמן.

בולאי דיה שחקן נבחרת סנגל חוגג שער
חתום על שער הניצחון של סנגל. בולאי דיה | אימג'בנק GettyImages, JOHN WESSELS/AFP

הפתעה גדולה הייתה במשחק שנערך ביוהנסבורג, שם נמיביה התגברה על היעדר מגרש ביתי וניצחה 1:2 את קמרון. נשיא ההתאחדות סמואל אטו לא אהב את ההופעה ב-1:1 הביתי מול אותה יריבה, והפעם ראה את שחקניו מפשלים אף יותר ומאבדים את ראשות בית ג'. זה לא אמור למנוע משתי הנבחרות לעלות יחד לאליפות היבשתית.