מרסלו ביילסה על סף חתימה כמאמן נבחרת אורוגוואי

אחרי שאימן את ארגנטינה וצ'ילה, "אל לוקו" צפוי להדריך נבחרת שלישית בקריירה. החוזה אמור להיות עד תום מוקדמות המונדיאל

(גודל טקסט)

עוד במהלך המונדיאל בקטאר סומן מרסלו ביילסה כמועמד המוביל לאימון נבחרת אורוגוואי, ולפי הדיווחים בדרום אמריקה הלילה (בין רביעי לחמישי) מסתמן כי הדבר עומד להפוך לרשמי. המגעים בין ההתאחדות האורוגוואית ל"אל לוקו" ("המשוגע") נמצאים בישורת האחרונה והוא צפוי לחתום עד תום קמפיין מוקדמות גביע העולם, עם אופציה להאריך את ההסכם עד לאחר הטורניר עצמו במקרה של העפלה.

אם וכאשר ימונה, ביילסה יתפוס את המקום שפינה דייגו אלונסו לאחר שאורוגוואי סיימה באכזבה גדולה את מונדיאל 2022, עם הדחה בשלב הבתים במאזן של ארבע נקודות ושני שערים בשלושה משחקים. המשחקים הרשמיים הבאים של ה"סלסטה" יתקיימו בספטמבר עם פתיחת המוקדמות בבית הדרום-אמריקאי, בבית נגד צ'ילה ולאחר מכן בחוץ מול אקוודור. בנובמבר עשוי המאמן הארגנטינאי לפגוש את הנבחרת של מדינתו.

מרסלו ביילסה מאמן לידס
מרסלו ביילסה מאמן לידס | אימג'בנק GettyImages, Robbie Jay Barratt

במקרה שיחתום, זו תהיה הנבחרת השלישית בקריירה של ביילסה, שהתחנה האחרונה שלו הייתה לידס יונייטד האנגלית בה סיים את הקדנציה בפברואר אשתקד. את ארגנטינה הדריך המאמן בן ה-67 בין 1998 ל-2004, כולל כישלון קולוסאלי בדמות הדחה בשלב הבתים של מונדיאל 2002. בהמשך עמד על הקווים של צ'ילה בין 2007 ל-2011 והביא אותה לשמינית הגמר בגביע העולם ב-2010.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי