צפו במהלך: מביאת הכדורים של ריבר פלייט השתתפה בשער הניצחון

ערנותה של הנערה בת ה-17 הובילה לשער של פרננדס. המאמן דמיצ'ליס הודה לה אישית, הכובש: "כל המחמאות לה, היא פעלה מצוין"

(גודל טקסט)

ריבר פלייט שמרה הלילה (בין שישי לשבת) על פער של ארבע נקודות בפסגת הליגה הארגנטינית אחרי שרשמה ניצחון רביעי ברציפות, 0:1 על אוניון סנטה פה, אבל מלבד הקשר ההתקפי נאצ'ו פרננדס שכבש שער ניצחון יפה למדי, למנצחת הייתה גיבורה נוספת שעמדה בכלל מחוץ לקווים: מביאת כדורים בשם דלפינה לומברדי.

הנערה בת ה-17 הייתה ערנית במיוחד לכדור שיצא לחוץ בקרבתה במהלך התקפה של ריבר, ומיד מסרה כדור חלופי לקשר ניקולאס דה לה קרוס שהמשיך את המהלך שהסתיים ברשת אחרי בעיטה של פרננדס מהאוויר. לאחר המשחק, מאמן ה"מיז'ונאריוס" מרטין דמיצ'ליס ידע למי לתת את הקרדיט, וניגש להודות באופן אישי לדלפינה לפני שהצטלם עם כל נערי הכדורים.

צפו בשער שמביאת הכדורים עזרה לכבוש

דמיצ'ליס ניגש להודות באופן אישי

"אני תמיד אומר לילדים שהם משחקים תפקיד חשוב. זה הכדורגל – פרטים קטנים, טובים או רעים, שמטים את כף המאזניים לפה או לשם", הדגיש דמיצ'ליס אחרי הניצחון. "אני רוצה לציין לטובה את מה שעושים במועדון, שמשלבים בנים ובנות כמביאי כדורים. היום היה הרגע של דלפינה למלא תפקיד חשוב, בירכתי אותה והצטלמתי עם הילדים שזה תמיד יפה".

גם כובש השער לא שכח את כוכבת הערב: "כל המחמאות לנערה. היא הייתה ערנית מאוד, האמת שלפעמים מביאי הכדורים חשובים מאוד. היא פעלה מצוין. חשוב שכולנו נהיה מרוכזים, גם אלה שעל המגרש וגם אלה שמחוצה לו. גם אני אמרתי לה תודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי