בהשראת טרנר: שער בדקה ה-93 ושבעה מורחקים בסופר קלאסיקו

play
קטטה בין שחקני ריבר פלייט לשחקני בוקה ג'וניורס | GettyImages, Rodrigo Valle
שער בדקה ה-93 ושבעה מורחקים בניצחון ריבר על בוקה בסופר קלאסיקו 03:02

צפו בתקציר: פנדל של מיגל בורחה העניק לריבר פלייט 0:1 דרמטי על בוקה ג'וניורס, כאשר מהומה על כר הדשא הובילה לשליפה סיטונית של אדומים בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

הסופר קלאסיקו עם הכי הרבה קהל במאה ה-21 סיפק הלילה (בין ראשון לשני) דרמה אדירה וגם מהומת ענק. ריבר פלייט ניצחה 0:1 את בוקה ג'וניורס מפנדל של מיגל בורחה בדקה ה-93, ולאחר מכן החלו שחקני הקבוצות להתקוטט על כר הדשא באירוע אלימות המוני שהזכיר את סיפור טרנר אצלנו בשבוע שעבר, רק שבארגנטינה שלף השופט שבעה כרטיסים אדומים.

ריבר, שנהנית מעונה מצוינת בליגה תחת שרביטו של מרטין דמיצ'ליס, שלטה במשחק, החמיצה מול סרחיו רומרו ובוקה שנמצאת במרכז הטבלה הייתה קרובה לחלץ נקודה, אלא שבתוספת הזמן המחליף אגוסטין סאנדס שגה ברחבה כשבעט בפאבלו סולארי. הקולומביאני מיגל בורחה דייק מהנקודה הלבנה והגדיל את היתרון של המיז'ונריוס בפסגה לפחות זמנית לתשע נקודות, ואז החל הבלגן.

קטטה בין שחקני ריבר פלייט לשחקני בוקה ג'וניורס
קטטה בין שחקני ריבר פלייט לשחקני בוקה ג'וניורס | רויטרס

בזמן שבורחה חגג לשמחת 84 אלף האוהדים באדום-לבן, רומרו התעמת עם ניקו דה לה קרוס ומיד הצטרפו כל השחקנים וגם אנשי הספסל. האירוע התלהט, שחקנים החליפו דחיפות, אנשי אבטחה נכנסו למגרש ואחרי הפוגה ממושכת הרחיק השופט דריו הררה את מאמן בוקה חורחה אלמירון ועוד שישה שחקנים: מיגל מרנטיאל, נהואל ולנטיני ואיגנסיו פרננדס מבוקה, וכן אגוסטין פלאבסינו, אליאס גומס ואסקיאל סנטוריון מריבר. שני האחרונים כלל לא שותפו במשחק.

מיגל בורחה שחקן ריבר פלייט חוגג שער
חגג ולא שם לב למהומה. מיגל בורחה | רויטרס

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שריבר מנצחת את יריבתה המושבעת 0:1 בליגה בזכות שער מהנקודה הלבנה. זה קרה לה רק בליברטדורס ב-2015. הפעם הקודמת שסופר קלאסיקו הסתיים ב-0:1 מפנדל הייתה ב-1970, אז רובן סונייה סידר לבוקה ניצחון בדקה ה-80.

בנוסף, השער הזה של בורחה הוא הפנדל המאוחר בתולדות המפגשים בין הקבוצות והוא הפך לכובש הקולומביאני החמישי בסופר קלאסיקו בשש השנים האחרונות. .