גלאטסראיי זכתה באליפות טורקיה בפעם ה-23 בתולדותיה

play
מאורו איקרדי, חלוץ גלאטסראיי | GettyImages, ADEM ALTAN
איקרדי כיכב, גלאטסראיי הביסה את אנקרגוצ'ו וזכתה באליפות ה-23 בתולדותיה 02:18

איקרדי כיכב והוביל את קבוצתו לניצחון 1:4 בחוץ על אנקרגוצ'ו ולזכייה ראשונה אחרי ארבע שנים, המשחק במחזור הסיום מול פנרבחצ'ה שבמקום השני יהיה לפרוטוקול

קבוצות: גלאטסראיי
(גודל טקסט)

מחזור הסיום בטורקיה בשבוע הבא מפגיש בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה, אבל יהיה זה משחק לפרוטוקול בלבד מכיוון שהערב (שלישי) מאורו איקרדי כיכב, גלאטסראיי ניצחה את אנקרגוצ'ו וזכתה באליפות טורקיה בפעם ה-23 בתולדותיה והראשונה אחרי ארבע שנים.

המוליכה גלאטסראיי הגיעה למשחק החוץ הערב נגד אנקרגוצ'ו כשלזכותה 79 נקודות, חמש יותר מאשר לפנרבחצ'ה שעשתה את המוטל עליה היום כשניצחה במשחק שנערך במקביל 0:2 את אנטליאספור. עם זאת, 'גלא' ידעה שניצחון יבטיח לה זכייה באליפות לאור העובדה שיישארו בסוף היום רק שלוש נקודות בקופה, והיא חגגה עם 1:4 באנקרה ובעונה הבאה תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות – כך שהיא אחת היריבות האפשריות של מכבי חיפה.

מאורו איקרדי, חלוץ גלאטסראיי
עולה חלומית בדרך לאליפות. איקרדי | אימג'בנק GettyImages, ADEM ALTAN

מאורו איקרדי, הכוכב של גלאטסראיי מאז הצטרף בתחילת העונה מפריז סן ז'רמן, העלה את מאזנו ל-21 שערים ו-7 בישולים בזכות שערים מהירים בדקות 7 ו-38, באריש ילמאז שעלה מהספסל הצטרף לחגיגה בדקה ה-73 וסרג'יו אוליביירה בדקה ה-78 קבע 1:4 בסיום ונתן את האות לתחילת חגיגות הזכייה באליפות. המארחת רק השוותה זמנית משער של מילסון בדקה ה-16.