העברות בעולם, 10.6: ברהים חזר לריאל, טילמאנס חתם בווילה, קוקצ'ו בבנפיקה

הספרדי שהיה מושאל למילאן ישוב עם הארכת חוזה עד 2027, הטורקי נרכש מפיינורד ב-30 מיליון יורו. קימיש לוחץ לעזוב את באיירן לטובת ברצלונה

(גודל טקסט)

העברות

* ריאל מדריד הודיעה כי אחרי שלוש עונות כמושאל במילאן, ברהים דיאס ישוב לקבוצה וחוזהו הוארך עד 2027. דיאס בן ה-23, שאמור למלא את החלל שהותיר מרקו אסנסיו, הוא המצטרף השני לקבוצה אחרי פראן גרסיה שעליו אופציית הרכישה בחזרה מראיו וייקאנו מומשה.

* חיזוק מבטיח לאסטון וילה: יורי טילמאנס עבר בדיקות רפואיות וחתם לארבע שנים. הבלגי בו ה-26 היה מועמד בקיץ שעבר לקבוצות כמו ליברפול וארסנל, אבל נשאר בלסטר סיטי בעונה האחרונה בחוזהו. הוא חווה שנה לא מוצלחת, הקבוצה ירדה ליגה והיום הוא חתם ללא תמורה בווילה.

* בנפיקה הודיעה על רכישת הקשר אורקון קוקצ'ו בן ה-22 מפיינורד תמורת 25+5 מיליון יורו. הטורקי הבינלאומי חתם לחמש שנים וסעיף השחרור שלו עומד על 150 מיליון יורו.

* ניקולאס אוטאמנדי שהיה מבוקש בריבר פלייט וקבוצות מערב הסעודית, חתם לשנתיים נוספות בבנפיקה וישאר במועדון עד 2025.

* אנסגר קנאוף בן ה-21 שבילה בהשאלה באיינטרכט פרנקפורט מבורוסיה דורטמונד, עבר למחזיקת הליגה האירופית לשעבר תמורת 5 מיליון יורו.

* המגן השמאלי סלובודן אורושביץ', 29, עזב את פרטיזן בלגרד וחתם לשנתיים באלופת קפריסין אריס לימסול.

* טוונטה רכשה את הקשר יונס טהא מזוולה תמורת 1.2 מיליון יורו ושילמה 900 אלף יורו לאייאקס עבור המגן/קשר יורי רחר בן ה-19.

* רקסהאם הודיעה על הארכת חוזהו של בן פוסטר לעונה נוספת. השוער בן ה-40 ששב מפרישה והצטרף לקבוצה שעלתה לליגה הרביעית בעונה החולפת ישחק שנה נוספת לפני שיפרוש ממשחק פעיל.

דקלן רייס חוגגת את הזכייה של ווסטהאם בקונפרנס ליג
חגג תואר במשחק הפרידה שלו מווסטהאם. דקלן רייס | רויטרס

שמועות

* "ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי יוזואה קימיש החליט להפעיל לחץ על באיירן מינכן כדי לאפשר מעבר לברצלונה, כפי שעשה בשנה שעברה רוברט לבנדובסקי. אלופת ספרד מקווה לרצות את צ'אבי שמעוניין בשחקן ותעשה מאמצים גדולים כדי להנחיתו בקאמפ נואו.

* בשורה מתסכלת נוספת לבאיירן מינכן הגיעה מכיוונו של דקלן רייס, שעל פי הדיווחים ב"סקיי" הגרמני מעדיף להישאר באנגליה ולעבור לארסנל. התותחנים גם הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו של וויליאם סאליבה, שזכה להתעניינות מקבוצות אחרות לאור העובדה שחוזהו הנוכחי מסתיים ב-2024.

* דיווח דרמטי באיטליה: לפי ה"גאזטה", מסימיליאנו אלגרי מחזיק בהצעת ענק מהליגה הסעודית ועשוי לעזוב את יובנטוס. בארץ המגף נטען כי ההצעה היא או מאל הילאל או מאל נאסר, שם יוכל להתאחד עם כריסטיאנו רונאלדו ששיחק תחתיו בקדנציה הראשונה ביובנטוס. השכר המדובר הוא פי 3 או 4 מזה הנוכחי שעומד על 7 מיליון יורו, ואם אלגרי ייזום את הפרידה שנתיים לתום החוזה, המהלך יחסוך למועדון כ-40 מיליון יורו ברוטו. מי שהוזכרו כמועמדים להחליפו הם שני שחקני עבר של המועדון – אנטוניו קונטה שכבר אימן את הקבוצה ואיגור טודור שעזב לאחרונה את מארסיי.

* אחרי קארים בנזמה, ריאל תאבד כוכב לערב הסעודית? לפי "האתלטיק", עתידו של לוקה מודריץ' במדריד מעורפל. הקשר הוותיק אמנם כבר הצהיר שהוא מעוניין להמשיך בריאל וכבר הגיע לסיכום עקרוני על חוזה חדש, אולם בסעודיה מפעילים עליו לחץ כבד, ואחרי שהציגו בפניו הצעה משופרת בסכומי עתק, "הוא עשוי לשנות את דעתו ולוותר על החוזה החדש במדריד".

* הקשרים בבאיירן מינכן יסדרו לריאל מדריד את הרכש הבא? ב'סקיי גרמניה' מדווחים שדייויד אלאבה מנסה לשכנע את אלפונסו דייויד להצטרף אליו לבלאנקוס.

* לאחר העזיבה של אנגולו קאנטה לאל איתיחאד ועם האפשרות שגם מייסון מאונט, רובן לופטוס צ'יק ומתאו קובאצ'יץ' יעזבו, בצ'לסי מחפשים לחזק את מרכז הקישור, כשהשם האחרון שעלה בתקשורת בלונדון הוא רומאו לאביה, קשרה של סאות'המפטון. הקדושים מעריכים ת הקשר ב-50 מיליון ליש"ט, אבל הקבוצה שירדה לצ'מפיונשיפ כנראה תסתפק בפחות מכך.

* באיטליה מדווחים שכריסטיאן פוליסיץ' קרוב להצטרף למילאן. לאמריקאי של צ'לסי נותרה שנה אחת בחוזה והבלוז ינסו להרוויח עליו כסף אחרי שהצטרף תמורת 64 מיליון יורו ב-2019.