העברות בעולם – 14.6: בארלה מתקרב לניוקאסל, ארסנל בעקבות האברץ

play
ניקולו בארלה, קשר אינטר | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6 05:21

קשר אינטר יעלה למגפייז 50 מיליון פאונד, התותחנים הגישו הצעה ראשונית לצ'לסי עבור הגרמני. ראמוס בדרך לערב הסעודית, יונייטד ויתרה על קיין?

(גודל טקסט)

העברות

* ג'וד בלינגהאם השלים את מעברו מבורוסיה דורטמונד לריאל מדריד. הקשר האנגלי חתם לשש שנים ויוצג מחר. לחצו לידיעה המלאה

* ג'יימס מילנר חתם בברייטון. הקשר בן ה-37 שסיים חוזה, עבר לשחפים לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

* החלוץ הברזילאי ז'ואאו פדרו השלים את מעברו מווטפורד לברייטון. הוא נרכש בכ-30 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* אייאקס הודיעה על מינויו של מוריס סטיין, המאמן בן ה-49 שבעונה האחרונה הוביל את ספרטה רוטרדם למקום השישי בליגה וכמעט לקח אותה למוקדמות הקונפרנס ליג. הוא מזוהה עם דן האח ונאק ברדה, שבשתיהן שיחק ואימן.

* אוסאסונה החתימה לשנתיים את חוסה ארנאיס, שחקן הכנף של לגאנס שעבר בדרך גם בברצלונה וכבש תשעה שערים בעונה החולפת. מדובר בהעברה חופשית ולמעשה בחזרה של ארנאיס בן ה-28 לקבוצה בה שיחק כמושאל לפני שלוש שנים וחצי.

* הבלם רדובאן פאנקוב (27) עזב את הכוכב האדום בלגרד אחרי ארבע שנים ו-143 הופעות, וחתם כשחקן חופשי לשלוש שנים בלגיה ורשה הפולנית.

* עוד לפני ההודעה על מוחמד אבו פאני, פרנצווארוש השלימה את צירופו של איברהים סיסה, הבלם הסנגלי בן ה-27 שהגיע בהעברה חופשית מקון הצרפתית וחתם לשנתיים, אחרי שהיה מועמד גם לכוכב האדום של ברק בכר.

שמועות

* האם קאי האברץ יחצה את הכביש? לפי דיווח של דייויד אורנסטיין, ארסנל הגישה הצעה ראשונית לצ'לסי עבור השחקן הגרמני. פבריציו רומאנו הוסיף כי האברץ בן ה-24 מעוניין בעבר וכי צ'לסי דורשת 75 מיליון פאונד, סכום שהתותחנים לא מתכוונים לשלם. בינתיים לא מתקיימות שיחות עם ריאל מדריד, שגם כן הביעה עניין בשירותיו.

* ניוקאסל מתקרבת להחתמה נוצצת בדמותו של ניקולו בארלה, כך דווח ב"טלגרף". סכום ההעברה עבור הקשר שהגיע עם אינטר לגמר ליגת האלופות מוערך בכ-50 מיליון פאונד. בלי קשר לכך, המנג'ר אדי האו רוצה שהמגפייז ירכשו גם את ג'יימס מדיסון שירד ליגה עם לסטר.

* באיירן מינכן שוחחה עם סוכנו של קים מין-ג'ה, שפתוח בפני האפשרות לעבור לבוואריה. הבלם הקוריאני שזכה באליפות איטליה עם נאפולי סומן כמחליף אפשרי ללוקאס הרננדז, שהבהיר היום שוב בפני הבווארים כי הוא רוצה לעבור לפריז סן ז'רמן.

* מנצ'סטר יונייטד פרשה מהמירוץ על הארי קיין, כך דווח ב"גרדיאן", בעקבות המחיר הלא סביר לטענתם שיידרש כדי להשלים את העסקה עם טוטנהאם.

* סרחיו ראמוס בדרך לערב הסעודית, והוא צפוי לחתום באל אהלי עם שכר עונתי של 20 מיליון יורו.

קאי האברץ, שחקן צ'לסי
נראה שזה בדרך לקרות. האברץ | רויטרס

* פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם מאיורקה לגבי רכישתו של הקשר הדרום קוריאני לי קאנג-אין ממאיורקה תמורת 20 מיליון יורו, כך על פי RMC. השחקן בן ה-22 כבר עבר חלק מהבדיקות הרפואיות.

* לידיעת ליאל עבדה: ברנדן רוג'רס במו"מ מתקדם עם סלטיק. המאמן הצפון אירי, שפוטר מלסטר עוד לפני ירידת הליגה, עשוי לשוב לקדנציה שניה ארבע שנים אחרי שעזב.

* מילאן שקריניאר יהפוך לשחקן פריז סן ז'רמן באופן רשמי ביולי, אחרי שחתם על חוזה מקדים כבר בינואר. לפי פבריציו רומאנו, החוזה של הבלם שמגיע מאינטר יהיה לארבע שנים.

* האם מרקו וראטי יעזוב את אלופת צרפת אחרי 11 שנים וישחק לראשונה בקריירה בסרייה A? פ.ס.ז' כבר הציע את הקשר בן ה-30 כחלק מעסקת ברנרדו סילבה וכעת מדווח באיטליה כי רומא פנתה כדי לצרפו בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה, כפי שעשתה עם ג'ורג'יניו ויינאלדום בקיץ הקודם.

* באיטליה מדווחים על סיכום בין אינטר לבלם סטפן דה פריי, שיחתום על חוזה לשנתיים נוספות. ההולנדי בן ה-31 משחק באיטליה מאז 2014 ובאינטר מאז 2018.

* לפי ג'אנלוקה די מארציו, יובנטוס הציעה לאדריאן ראביו חוזה לעונה נוספת ומחכה כעת לתשובה מקשר נבחרת צרפת בן ה-28, שזכה לחיזורים בין היתר ממנצ'סטר יונייטד.

* די מארציו טוען גם שכריסטוף גאלטייה הוא המועמד המוביל כעת לאמן את נאפולי, למרות דיווחים בימים קודמים כי מלך השערים ויקטור אוסימן שהתאמן תחתיו בליל אמר לראשי המועדון כי הוא מעריך אותו, אך לא חושב שיעמוד באתגר. אופציית פאולו סוזה ככל הנראה ירדה מן הפרק לאור הדרישות של סלרניטנה.

* ב"סקיי ספורט איטליה" דווח כי אנשי אינטר נפגשו עם הנהלת ססואולו בנוגע לקשר הנבחרת דוידה פראטזי. גם יובנטוס, רומא, מילאן, ארסנל וברייטון בעקבותיו.

* חלוץ אינטר, אדין דז'קו בן ה-37, מסיים את חוזהו וצפוי לעזוב. הבוסני בן ה-37 הוזכר כמועמד לפנרבחצ'ה ולקבוצות בערב הסעודית.

* באיירן מינכן יצאה מהמרוץ להחתמת דקלן רייס. ארסנל עדיין הפייבוריטית הברורה להנחית אצלה את קשר נבחרת אנגליה שזכה עם ווסטהאם בקונפרנס ליג.

* אל אטיפאק הסעודית הגישה הצעה כספית ענקית לרוברטו פירמינו ומקווה שהוא יגיע ובעקבותיו גם סאדיו מאנה. אל הילאל גם היא בתמונה, אבל הברזילאי נוטה להישאר באירופה ומבוקש ביובנטוס ובשני מועדונים באנגליה.