אוהד פרץ למגרש והניף את רונאלדו באוויר, המאמן מגן על כוכבו

כריסטיאנו לא כבש ב-0:3 של פורטוגל על בוסניה, אבל שוב היה במוקד העניינים. רוברטו מרטינס: "הכי קל זה לדבר על זה שהוא לא בכושר"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אולי מעבר לשיאו מבחינה מקצועית, ועבר עונה לא פשוטה שכללה אכזבות במונדיאל, הדחה ממנצ'סטר יונייטד וקשיים בערב הסעודית – אבל אין ספק שעדיין מדובר בכוכב על נערץ. אתמול (שבת) פורטוגל אירחה את בוסניה במוקדמות היורו והביסה אותה 0:3 כשהיא שומרת על מאזן מושלם עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, וכל העיניים היו שוב על כריסטיאנו, שרשם הופעה בינלאומית 199 בקריירה.

כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל מול בוסניה
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל מול בוסניה | אימג'בנק GettyImages
אוהד פורץ למגרש במשחק של נבחרת פורטוגל ומניף את כריסטיאנו רונאלדו
איפה המאבטחים? רונאלדו מונף | אימג'בנק GettyImages, Carlos Rodrigues

זה התחיל לפני המשחק כאשר היוטיובר הפופולרי ספיד נפגש עם כריסטיאנו ולא יכול היה להסתיר את התרגשותו. לאחר מכן במהלך המשחק אוהד פרץ למגרש, ורץ היישר לעבר רונאלדו, השתחווה כלפיו על הדשא, ואף הניף אותו מעלה על ידיו – כשהמאבטחים מתעכבים ולא מגיעים כדי להרחיק אותו ממנו.

רונאלדו לא כבש ולא בישל (שער שלו נפסל), אבל כן קיבל מחמאות ושבחים ממאמן פורטוגל רוברטו מרטינס. "הכי קל זה לעורר דיון על זה שהוא לא כבש ולהגיד שהוא לא בכושר הכי טוב, אבל האמת היא שהוא משמש דוגמה", אמר מאמן פורטוגל, "הוא תמיד מעמיד את עצמו לרשות הנבחרת, זה שחקן חד פעמי, עם 199 הופעות.

"התנועה שלו ללא כדור הייתה מושלמת, הוא תמיד עובד, תמיד ממלא את תוכנית המשחק, אני מאוד מרוצה. המסירה שלו לדיוגו ז'וטה היא דוגמה לשחקן שתמיד מחפש רק את טובת הקבוצה".