90 דקות לעלי מוחמד בהפסד ניז'ר, בכורה לאדבאיו אדליי בניצחון ניגריה

play
יחזור לישראל אחרי הפסד. עלי מוחמד | אימג'בנק GettyImages, SIA KAMBOU/AFP
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.6 04:27

קשר מכבי חיפה היה שותף להפסד 1:0 בטנזניה ונבחרתו ללא ניצחון במוקדמות אליפות אפריקה. שוער הפועל ירושלים פתח ב-2:3 על סיירה לאון, איהנאצ'ו הכריע בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

עלי מוחמד, קשרה של מכבי חיפה, השלים היום (ראשון) 90 דקות בהרכב ניז'ר, שהפסידה 1:0 לטנזניה ונותרה ללא ניצחון במוקדמות אליפות אפריקה. ניז'ר נועלת את טבלת בית ו' עם שתי נקודות בלבד ונמצאת ברצף של שלושה הפסדים, בעוד טנזניה במקום השני ששווה עלייה לאליפות היבשת. סימון אמסובה הכריע בדקה ה-69 אחרי הכנה של נובאטוס מירושי, אותו מכרה מכבי תל אביב לזולטה וארחם בקיץ שעבר.

דילן בטובינסיקה, שנפרד ממכבי חיפה וערך את הבכורה שלו בנבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו במשחק ידידות מול אוגנדה (0:1), השלים עוד 90 דקות טובות ב-0:2 בחוץ על גאבון במוקדמות. ארון טשיבולה (34) והמחליף פיסטון מאיילה (83) כבשו והקפיצו את המנצחת לראש בית ט'.

עלי מוחמד במדי נבחרת ניז'ר, 2019
יחזור לישראל אחרי הפסד. עלי מוחמד | אימג'בנק GettyImages, SIA KAMBOU/AFP

אדבאיו אדליי, שוערה של הפועל ירושלים, ערך את הופעת הבכורה שלו בין הקורות של נבחרת ניגריה, שניצחה בקושי רב 2:3 במונרוביה את סיירה לאון והבטיחה את עלייתה מבית א' של המוקדמות. ויקטור אוסימן, כוכבה של נאפולי, כבש צמד בדקות 19 ו-32 ונראה היה שהסופר-איגלס בדרך לניצחון קליל, אבל עמנואל סמדיה מהפועל ראשון לציון בישל למוסטפה בונדו שצימק (41) ואוגוסטוס קארגבו הדהים שש דקות לסיום. בדקה החמישית של תוספת הזמן, פריצה סוחפת של זאידו סאנוסי פירקה את הגנת סיירה לאון והמגן הכין לקלצ'י איהנאצ'ו שדחק מקו השער.