העברות בעולם – 21.6: קרוס האריך חוזה בריאל מדריד, טונאלי לניוקאסל

play
טוני קרוס, ריאל מדריד | GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
בתום דו קרב פנדלים: ספרד ניצחה את קרואטיה 4:5 וזכתה בליגת האומות 02:42

הגרמני ישחק עוד עונה במדי הבלאנקוס, המגפייז בדרך להחתים את קשרה של מילאן. צ'לסי תמכור שחקנים לשתי יריבות: קובאצ'יץ' לאלופת אירופה, האברץ לארסנל. די מריה חוזר לבנפיקה, קאנטה חבר לבנזמה באל איתיחאד ועוד רכש לברק בכר

(גודל טקסט)

העברות

* ריאל מדריד הודיעה שטוני קרוס האריך את חוזהו בשנה נוספת. בכך יסגור הקשר הגרמני עשור במדים הלבנים, עמם זכה כבר ב-20 תארים.

* אל איתיחאד הכריזה רשמית על הצטרפותו של אנגולו קאנטה. קשר צ'לסי חתם לארבע שנים במהלכן ירוויח כ-100 מיליון יורו. קאנטה יחבור באל איתיחאד לכוכב גדול נוסף בכדורגל העולמי, קארים בנזמה.

* רומא הודיעה רשמית על החתמתו של אוון אנדיקה לחמש שנים. הבלם הצרפתי בן ה-23 שזומן לנבחרת חוף השנהב, מצטרף לג'אלורוסי כשחקן חופשי מאיינטרכט פרנקפורט.

* ויקטור אורטה, המנהל הספורטיבי החדש של סביליה שהחליף את מונצ'י, אישר במהלך הצגתו כי סביליה החתימה את אדריה פדרוסה. המגן השמאלי בן ה-25 סיים חוזה באספניול שירדה ליגה.

* הכוכב האדום בלגרד, קבוצתו של ברק בכר, החתימה לשנתיים את הקשר האחורי אדמונד אדו. אלופת סרביה שילמה לספרטק סובוטיצה 400 אלף יורו עבור השחקן שמשתייך לנבחרת גאנה.

* ריימס שילמה 2.5 מיליון יורו לרד בול זלצבורג עבור החלוץ עומאר דיאקיטה בן ה-19, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* אחרי שעבד באוסאסונה, גרנאדה ואספניול, דייגו מרטינס (42) יוצא לראשונה מספרד, כמאמנה החדש של אולימפיאקוס היוונית.

* אייאקס הודיעה על רכישתו של בנג'מין טהירוביץ' מרומא. הקשר הבוסני בן ה-20 חתם ל-5 שנים במועדון הפאר מאמסטרדם.

* לפי דיווחים בספרד, אילקאי גונדואן חתם בברצלונה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. לידיעה המלאה.

* פבריציו רומאנו עדכן שנסגרה העברתו של מתאו קובאצ'יץ' למנצ'סטר סיטי. הטרבליסטית תשלם לצ'לסי 25 מיליון ליש"ט ותוסיף עד 5 מיליון בבונוסים מעבר לכך, בהתאם לתארים שתשיג עם הקשר הקרואטי שכבר סיכם את תנאיו בסיטי לפני שבועיים ויעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים.

* מרסלינו סיכם כמאמנה הבא של מארסיי לשנתיים הקרובות, כך על פי דיווחים בצרפת. הספרדי אימן בספרד בעשור האחרון יצטרף לקבוצת הפאר הצרפתית.

* עוד שחקן שצפוי לעזוב את צ'לסי הוא קאי האברץ. לפי "The Athletic", ארסנל סיכמה עם הבלוז על רכישתו של החלוץ הגרמני תמורת כ-65 מיליון ליש"ט. נותרו פרטים אחרונים להשלמת העסקה.

* אנחל די מריה על סף חתימה בבנפיקה ליסבון. הקשר בן ה-35 קיבל הצעות נדיבות מסעודיה ומה-MLS, אבל ויתר על הכסף הגדול וגם על האפשרות לאחד כוחות עם ליאו מסי באינטר מיאמי. לפי הדיווחים, הוא צפוי לחתום לעונה אחת, ולחזור לקבוצה בה החל את דרכו בכדורגל האירופי, עד שעזב ב-2010.

* דקו, קשר נבחרת פורטוגל שכיכב בברצלונה, צפוי להיות המנהל הספורטיבי החדש של הקטלאנים. שחקן העבר הודיע על סגירת הסוכנות שלו אחרי שמונה שנים, בהם ייצג שחקנים כמו ראפיניה, פאביניו ואחרים.

* לאור הדיווחים שארסנל תגדיל את הצעתה על דקלן רייס ל-100 מיליון ליש"ט, גם פולהאם מקשיחה עמדות ולפי "דיילי מייל" הציבה לווסטהאם תג מחיר בגובה 90 מיליון ליש"ט על הקשר הפורטוגלי ז'ואאו פלהיניה.

* ארסנל מנסה גם להיפטר מתומאס פארטיי, והעיתונאי דייויד אורנסטין טוען כי האופציה העיקרית כרגע, איך לא, היא הליגה הסעודית.

* על פי "האתלטיק", ניוקאסל קרובה להגיע לסיכום עם מילאן על רכישתו של סנדרו טונאלי אחרי שהגישה הצעה בסך 70 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-23.

* רומלו לוקאקו ממשיך להפעיל לחץ במטרה להישאר באינטר גם אחרי סיום ההשאלה מצ'לסי, עד כדי כך שהסוכנות האמריקנית לה הוא משתייך תעזור בכך שתקים משרד חדש במילאנו.

* לפי "סקיי ספורט איטליה", יובנטוס הגיעה לסיכום עם מארסיי על רכישת ארקדיוש מיליק בסכום של 6 מיליון יורו (פלוס בונוסים) אחרי שהחלוץ הפולני שיחק אצלה כמושאל בעונה החולפת.

* לואיס אלברטו, קשרה הספרדי של לאציו, הוא עוד אחד מעשרות שחקנים שזכו להצעות מפתות מערב הסעודית, אבל קבוצתו הנוכחית מנסה להשאירו באמצעות שדרוג משמעותי בשכר שימנע ממנו להיענות להצעה של אל דוהייל.

* ר.ב. לייפציג הגישה לליון הצעה בסך 25 מיליון יורו על הבלם הצעיר קסטלו לוקבה ונדחתה. הצרפתים מבקשים 30 מיליון.

* על פי דיווחים בפורטוגל, המגן השמאלי מיכאילו ריסטיץ' (27) מעדיף להילחם על מקומו בבנפיקה וסירב להצעה לשוב לכוכב האדום בלגרד, למרות רצונו הרב של ברק בכר לצרפו.