אחרי הצעקות לטיילור: אופ"א הרחיקה את מוריניו מ-4 משחקים

play
ההארכה סיפקה רק עצבים ו-0 כדורגל | רויטרס
מלכת המפעל: סביליה גברה על רומא בפנדלים וזכתה בליגה האירופית 04:12

הפורטוגלי שצעק לשופט האנגלי לאחר גמר הליגה האירופית בו רומא הפסידה לסביליה: "אתה פאקינג בושה", לא יעמוד על הקווים בארבעת המחזורים הראשונים של המפעל בעונה הבאה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

שלושה שבועות אחרי גמר הליגה האירופית הסוער בו סביליה ניצחה 1:4 את רומא בדו-קרב פנדלים, ז'וזה מוריניו נענש על ידי אופ"א בהשעייה ל-4 משחקים מהמסגרת האירופית בעקבות המילים של המאמן הפורטוגלי לשופט אנתוני טיילור בסיום המשחק.

כאמור, לאחר שהג'אלורוסי לא זכו לשריקה על פנדל במשחק שנערך בבודפשט, מוריניו החל לצרוח על צוות השיפוט וביקר לאורך כל המשחק אותם על ההתנהלות, ובפרט את טיילור, השופט הראשי: "היה משחק מאוד אינטנסיבי, עם שופט שנראה ספרדי. היה חוסר צדק. אני מקווה שהשופט הזה יישאר בליגת האלופות וימשיך בלעשות את השטויות הללו בליגת האלופות, ויעזוב אותנו לנפשנו בליגה האירופית".

עם סיום המשחק ולאחר טקס ההנפה והמדליות, מוריניו הגיע לאזור חניית האוטובוסים באצטדיון וצעק אל עבר השופט האנגלי במקרה שתועד והופץ ברשתות החברתיות: "אתה פאקינג בושה". על הצעקה הזאת, אופ"א הענישה את הפורטוגלי שלא יעמוד על הקווים של רומא ב-4 המחזורים הראשונים של שלב הבתים בליגה האירופית בעונה הבאה.

עוד בכדורגל עולמי

קראסקו ביקר את קורטואה: "ההתנהגות שלו מאכזבת"
העברות בעולם – 21.6: קרוס האריך חוזה בריאל מדריד, קובאצ'יץ' למנצ'סטר סיטי
שנה ליורו הביתי, בגרמניה מודאגים: "הצילו! פליק הורס את הנבחרת"
רונאלדו שבר שיא גינס, וסגר חשבון: "תענוג להוכיח לכולם שעוד לא פרשתי"

ז'וזה מוריניו אחרי ההפסד של רומא בגמר הליגה האירופית
ז'וזה מוריניו אחרי ההפסד של רומא בגמר הליגה האירופית | רויטרס

האירוע בעקבותיו מוריניו נענש

בנוסף לענישה של מאמן רומא, גם אוהדי ווסטהאם נענשו על ידי אופ"א בעקבות זריקת הכוס שפגעה בראשו של כריסטיאן ביראגי, שחקנה של פיורנטינה. ארגון הכדורגל האירופי העניש את הפטישים במשחק ללא קהל חוץ באירופה ובמשחק נוסף ללא קהל על תנאי.