העברות בעולם, 23.6: גריירו הוצג בבאיירן, סבאיוס האריך חוזה בריאל

play
היכולת הנהדרת סידרה לו מקום בהרכב. סבאיוס | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6 04:24

מגן דורטמונד השלים את מעברו ללא תמורה לבווארים, הקשר ימשיך בבלאנקוס לפחות עד 2027. הקרב בין ארסנל לסיטי על רייס מתחמם, ליברפול מעבירה הילוך בשוק ההעברות

(גודל טקסט)

העברות

דני סבאיוס חתם על הארכת חוזהו בריאל מדריד ויישאר בקבוצה עד 2027 לכל הפחות.

רפאל גריירו, שסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד, עשה גם כן את הדרך לבאיירן מינכן. המגן השמאלי סיים כמלך הבישולים של הבונדסליגה בעונה החולפת עם 12 כאלה, חתם בבאיירן עד 2026.

שמועות

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים: מנצ'סטר סיטי קרובה להגיע לסיכום מול ווסטהאם על רכישתו של דקלן רייס. הטרבליסטית צפויה לנצח את ארסנל במירוץ להחתמת הקשר האנגלי תמורת כ-100 מיליון ליש"ט.

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שסרג'יו בוסקטס קרוב להגיע לסיכום מול אינטר מיאמי על הצטרפותו לקבוצה עם חוזה לשנתיים. אקס ברצלונה יחבור לליאונל מסי, שעל פי דיווחים עוד שני חברים נוספים ששיחקו עם השניים יחד במדי הבלאוגרנה, עשויים להצטרף.

* ג'סטין קלייברט סיכם את תנאיו בבורנמות' ויצטרף לדובדבנים מרומא בחוזה ל-5 שנים תמורת 9.5 מיליון ליש"ט.

* יובנטוס הגיעה לסיכום מול ליל על רכישתו על טימותי וואה, כך על פי ג'יאנלוקה די מרציו. החלוץ האמריקאי יצטרף לגברת הזקנה תמורת כ-12 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שארסנל ירדה רשמית מהחתמתו של קשר ברייטון, מויסס קאייסדו, וכי צ'לסי מוכנה להציע לשחפים 80 מיליון ליש"ט עבור הקשר האחורי בן ה-21.

* אחרי שסיכמה על רכשיתו של סנדרו טונאלי ממילאן, ניוקאסל ממשיכה במסע הרכש שלה באיטליה ומעוניינת להחתים את תאו הרננדז של הרוסונרי ואת פדריקו קייזה מיובנטוס.

סרחיו בוסקטס, ליאונל מסי
סרחיו בוסקטס, ליאונל מסי | GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

* דיווחים בספרד על כך שאורליאן טשואמני וריאל מדריד מחפשים להיפרד, כשהמועמדת העיקרית לקלוט את הקשר הצרפתי היא ליברפול שחשקה בו בקיץ שעבר. האדומים מוכנים להציע 55 מיליון ליש"ט לבלאנקוס שמתעקשים על 80 מיליון ליש"ט.

* שחקן נוסף לו כבר הגישו הצעה האדומים לפי ה"מונדו דפורטיבו" הוא גברי וייגה, קשרה של סלטה ויגו. על פי הדיווח, ליברפול הציעה שכר של 5 מיליון יורו לעונה לספרדי הצעיר, אך סעיף השחרור בגובה 40 מיליון יורו מקשה על העסקה.

* הקבוצה של יורגן קלופ גם מחפשת לדלל את חלק מהסגל ולפי התקשורת בפורטוגל, פאביו קרבאליו בדרך להשאלה לעונה הקרובה אצל ר.ב. לייפציג.

* לפי ה"דיילי מייל" ווסטהאם ופולהאם מעוניינות להנחית את ג'יימס וורד פראוס, הקפטן של סאות'המפטון שירדה לצ'מפיושנים בתום העונה החולפת. הקדושים מקשים על הקשר לשוב לפרמיירליג עם תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט.