לוזון: "הפסדנו לנבחרת הכי טובה". גלוך: "נאמין עד השנייה האחרונה"

בישראל לא מרימים ידיים אחרי ההפסד לאנגליה, המאמן: "אנחנו כבר פה, אז ננסה לעלות מול צ'כיה. היינו חותמים על מצב כזה מהבית הזה"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המחמיא נגד גרמניה החזקה, הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה הערב (ראשון) 2:0 לאנגליה האימתנית והמשמעות: גורלם של גיא לוזון ושחקנם ייקבע ביום רביעי, כאשר ניצחון על צ'כיה במחזור הסיום יעלה את ישראל לשלב הבא במידה שגרמניה לא תנצח במקביל את נבחרת אנגליה. שערים של גורדון (15) בנגיחה וסמית' רואו (68) הכריעו את ישראל, שבניגוד למשחק מול גרמניה התקשתה מאוד להגיע למצבים ולא ממש היתה פקטור במשחק הזה.

המצב בבית ג' כרגע:

1. אנגליה 6 נקודות (0:4 הפרש שערים)
2. צ'כיה 3 (3:2)
3. גרמניה 1 (3:2)
4. ישראל 1 (3:1)

צפו בתקציר באדיבות תאגיד השידור כאן 11

אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני נוני מדואקה שחקן נבחרת אנגליה הצעירה
אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני נוני מדואקה שחקן נבחרת אנגליה הצעירה | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

גיא לוזון: "מבחינה הגנתית אני חושב ששיחקנו טוב. לעומת המשחק נגד גרמניה, היו להם שלושה איומים למסגרת. מבחינה התקפית, לא משנה מה שלא ניסינו, זה לא הולך. שינינו שיטות וזה לא הסתדר. התקשינו מול האיכות האנגלית להגיע למצבים, מבחינתם הם עשו הגנה מושלמת. אסור לשכוח ששיחקנו מול הנבחרת הטובה בטורניר. זה מה יש, אבל אם הייתם אומרים לי שנגיע למשחק האחרון שניצחון שלנו מעלה אותה לרבע הגמר, אז היינו חותמים על זה בבית מוות כזה".

על המשחק המכריע מול צ'כיה: "צ'כיה לא פחות איכותית מגרמניה. נצטרך ללמוד אותם. לבוא עם הרבה אמונה ושקט עם הכדור כדי לעשות את זה. אנחנו כבר פה, אז נעשה את המקסימום".

אוסקר גלוך: "עשינו כל מה שאנחנו יכולים. היה משחק קשה, רוב המשחק התגוננו. מסתכלים כבר על המשחק הבא שיהיה כמו גמר גביע. המטרה שלנו היא לנצח אותם. כל אחד יעשה את הכי טוב שלו. אנחנו נבחרת טובה, נילחם עד השנייה האחרונה".

שחקני נבחרת ישראל הצעירה
הכול יוכרע ברביעי | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עומרי גנדלמן הוסיף: "לא התייחסנו אל המשחק כמשימה בלתי אפשרית אבל ידענו שיהיה קשה, יש להם שחקנים סופר איכותיים ברמות הכי גבוהות. האמנו, רצינו לנצח ולהשיג תוצאה טובה, אבל אין ספק שאנגליה הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח".

על שינויי התפקידים שלו: "גם נגד גרמניה שיחקתי גם כבלם וגם כקשר כשהיינו בעשרה שחקנים. זה טבעי לי לשחק בשני התפקידים ולעשות את השינויים, עשיתי את זה במשך עונה שלמה. איפה שישימו אותי אשחק ואתן את הכי טוב שלי".

על תמונת הבית לקראת המחזור האחרון: "אנחנו די תלויים בעצמנו למרות שאנו צריכים תוצאה טובה גם במשחק המקביל. אמרנו שהמשחק הראשון מול גרמניה הוא משחק מפתח, גם בעשרה שחקנים לא התבטלנו. הנקודה הזאת באה לידי ביטוי בכך שעכשיו זה תלוי בנו, מסתכלים רק על עצמנו ומעכשיו מתכוננים לצ'כיה".

גנדלמן הוסיף להחמיא ליריבה: "אני בטוח שהם למדו אותנו והם מספיק אינטליגנטים. הם איכותיים והרגשנו את זה על המגרש. מאמינים שהם ידברו חזק בטורניר הזה, אבל זה נגמר, מסתכלים על עצמנו. יש לנו סיכוי להגיע לרבע הגמר ונלך על זה בכל הכוח".