גאורגיה רשמה היסטוריה כפולה, בהולנד ביקרו: "אין לנו עתיד"

play
שחקני נבחרת גאורגיה הצעירה | GettyImages
מהמקום הראשון בבית: גאורגיה ברבע הגמר אחרי 1:1 נגד הולנד המאכזבת 01:49

מארחת היורו עד גיל 21 העפילה לראשונה לשלב רבע הגמר אחרי 1:1 עם האורנג' ושברה שיא אוהדים למשחק בטורניר אי פעם. בצד המודח זעמו: "יש עבר מפואר, הווה אפור וללא תקווה להמשך". וגם, צפו בכלב שפרץ למגרש ושיגע את הרשת

(גודל טקסט)

נבחרת גאורגיה הצעירה עשתה אתמול (שלישי) היסטוריה כשסיימה ב-1:1 עם נבחרת הולנד הצעירה ועלתה מפסגת בית א' ביורו עד גיל 21 לשלב רבע הגמר. הטורניר שמתקיים השנה במדינה הוא הראשון אליו הנבחרת עד גיל 21 העפילה, כמובן מעצם היותה מארחת, ויחד עם רומניה שסיימה את דרכה בשלב הבתים, השתיים מארחות את אחד הטורנירים המפתיעים עד כה עם דרמות והדחות של נבחרות גדולות.

מלבד ההישג הגאורגי על הדשא, כשהנבחרת השיגה 5 נקודות ולא הפסידה פעם אחת בשלב הבתים, נעשתה אמש היסטוריה באצטדיון פאיצ'חזדה כשנכחו במשחק מול הולנד 43,043, ובכך נשבר שיא הקהל למשחק בטורניר היורו עד גיל 21. הנבחרת הגאורגית, שתפגוש את מי שתסיים במקום השני בבית של הנבחרת הצעירה של ישראל, מוערכת לפי אתר "טרנספרמרקט" בשווי של 41 מיליון יורו בלבד, כשהשחקן בעל השווי הגבוה ביותר הוא גיורגי ממרדשווילי, שוערה של ולנסיה אשר מוערך בשווי של 25 מיליון יורו.

בתקשורת הגאורגית שיבחו את שחקני הנבחרת הצעירה שהמשיכו את היכולת הנהדרת של הנבחרת הבוגרת והצמיחה של הכדורגל הגאורגי בכלל. מנגד, בהולנד תקפו את המאמן והשחקנים על עוד טורניר שהסתיים בשלב מוקדם: "אין הבדל בין הנבחרת של קומאן והצעירה – כאן גרועים וכאן גרועים", "לכדורגל ההולנדי יש עבר מפואר, הווה אפור ועתיד שאינו קיים".

בפן אחר של הטורניר, המשחק שנערך בטביליסי נעצר בצורה מפתיעה בדקה ה-12 בעקבות פריצה למגרש, אלא שזה לא היה קהל שהפריע למהלך המשחק. כלב שנכנס לאצטדיון סירב לרדת מכר הדשא, ובעוד השחקנים ועובדי אופ"א ניסו להרחיקו מהמגרש, הכלב החל לרוץ בין השחקנים, במה שגרם למשחק להיעצר לכשתי דקות עד שאנשי האבטחה תפסו את הכלב ופינו אותו אל מחוץ לתחומי המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי