יאמן את ג'אבר וסייף? דיווח: קראנקה מועמד לנפטצ'י באקו

באזרבייג'אן טוענים שנציגי המועדון נפגשו עם אקס מכבי תל אביב בספרד, כשהוא מתחרה על התפקיד עם אדריאן מוטו הרומני

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר שסיים את דרכו במכבי תל אביב, שמו של אייטור קראנקה עלה בהקשר של קבוצה אירופית שמחפשת מאמן: לפי דיווח באזרבייג'אן, הספרדי מועמד לנפטצ'י באקו המקומית ומתחרה על התפקיד עם אדריאן מוטו הרומני.

למרות שברומניה מתייחסים לעזיבתו של מוטו את ראפיד בוקרשט כעובדה, באזרבייג'אן טוענים שנפטצ'י עדיין לא קיבלה החלטה רשמית בנוגע לזהות המחליף של לאורנטיו רגהקאמפף הרומני שאימן את הקבוצה בעונה שעברה. בדיווח אף נכתב שנציג מטעם חברת הנפט SOCAR, המחזיקה בבעלות על המועדון מבאקו, הגיע לספרד ופגש את קראנקה בנוסף לשיחה דומה שנערכה עם מוטו.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב
ממשיך להתעקש שימשיך במכבי תל אביב. קראנקה | אריאל שלום

כזכור, קראנקה החזיק חצי עונה בלבד במכבי תל אביב, שסיימה תחתיו במקום השלישי בליגת העל והודחה בחצי גמר גביע המדינה, כאשר הקבוצה לא הציגה יכולת טובה מספיק תחת הבאסקי אחרי שהוא החליף את ולאדן איביץ' על הקווים. התוצאות הרעות הביאו את אוהדי הקבוצה למחות נגד קראנקה ולקרוא לחרם מנויים עד אשר יוחלף, מה שגרם לבעלים מיטש גולדהאר להיכנע ללחצים בסופו של דבר.

אם יאמן את נפטצ'י, לקראנקה יחכו בסגל שני ישראלים: עטאא ג'אבר וקני סייף. הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה במקום השלישית בליגה האזרית, תשתתף במוקדמות הקונפרנס ליג החל מהסיבוב השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי