גיל זה רק מספר: הכדורגלן בן ה-56 האריך חוזה בפורטוגל

play
קאזיושי מיורה | GettyImages
מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7 11:40

קאזיושי מיורה היפני ימשיך לשחק באוליביירנסה מהליגה הפורטוגלית השנייה גם בגיל 57. החלוץ הותיק אשר מחזיק בשיא גינס וערך בכורה בשנת 1986 עדיין "לא התעייף" ורוצה לפרוש רק בגיל 60

(גודל טקסט)

השם קאזיושי מיורה עשוי לצלצל מוכר לעכברי הכדורגל, בעיקר כי הכדורגלן היפני רשם את הופעתו הראשונה במדי קבוצה בוגרת עוד באמצע שנות ה-80, ובעונה הבאה בליגה הפורטוגלית השנייה, ישלים 38 עונות ככדורגלן מקצועני.

החלוץ בן ה-56 כבר שבר את שיא גינס לשחקן הכדורגל הפעיל המבוגר ביותר בעולם, שיא שהוא ממשיך להחזיק ולשבור אותו בכל עונה בה הוא ממשיך לשחק. היפני המבוגר האריך את חוזהו בקבוצת אוליביירנסה מהליגה השנייה בפורטוגל, במדיה רשם רק 28 דקות בעונה החולפת עם 3 הופעות כמחליף מהספסל, אבל הדבר לא הפריע לבעלים היפני של המועדון האירופי להאריך את חוזהו.

מיורה החל את קריירת הבוגרים שלו דווקא בסנטוס הברזילאית, ממנה נדד לפלמייראס, ביקר ביפן במספר קבוצות, הושאל לגנואה, שיחק בדינמו זגרב ו-ויסל קובה, וברוב הקריירה, החל מ-2005 ועד היום למעשה, הוא שחקנה של יוקוהמה היפנית, ממנה הושאל לסידני ואוליביירנסה.

קאזיושי מיורה
ממשיך לנפץ שיאים בגיל 56. מיורה | אימג'בנק GettyImages

במדי נבחרת "השמש העולה" כבש 55 שערים ב-89 משחקים, כשמשחקו האחרון במדים הלאומיים היה לפני 23 שנים – אז פרש מהנבחרת על מנת להתמקד בכדורגל המועדונים. בריאיון שערך בשנה האחרונה, סיפר כי הוא משתוקק לשחק לפחות עד גיל 60 וכי הוא לא התעייף עדיין מהמשחק האהוב עליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי