העברות בעולם – 13.7: פוליסיץ' חתם במילאן, לייפציג תשבור שיא מועדון

כוכב נבחרת ארה"ב הגיע מצ'לסי תמורת 22 מיליון יורו, השוורים ינפצו את שיא ההעברות שלהם וירכשו את אופנדה. יובנטוס בעקבות קסייה וברארדי

(גודל טקסט)

רשמי

* מילאן הודיעה על החתמתו לארבע שנים של כריסטיאן פוליסיץ', קשרה ההתקפי בן ה-24 של נבחרת ארה"ב, שנרכש תמורת כ-22 מיליון יורו מצ'לסי.

* אברטון הודיעה על צירופו של אשלי יאנג בן ה-38, שמגיע אליה מאסטון וילה.

* אחרי 11 שנים במועדון – סמיר הנדנוביץ' עזב את אינטר באופן רשמי וכעת הוא שחקן חופשי.

* גודפריד רומראטו ששיחק בעונה החולפת בהפועל תל אביב, חתם לשנתיים בוואלווייק ההולנדית, שם ישחק תחת מו אלאך וישתף פעולה עם רז מאיר.

* נאני, שחקן מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל לשעבר, חתם באדנה דמירספור מהליגה הטורקית אחרי שעזב את מלבורן יונייטד האוסטרלית.

* הבלם ספ ואן דן ברג, השייך לליברפול, יבלה את העונה הקרובה כמושאל אצל מיינץ מהבונדסליגה.

* רודריגו הספרדי עזב את לידס בעקבות ירידת הליגה וחתם באל ריאן מהליגה הקטארית.

* בורנמות' רכשה מליון את רומן פאבר הצרפתי ב-15 מיליון יורו, ומיד השאילה אותו ללוריין.

לואיס אופנדה שחקן לאנס חוגג
לואיס אופנדה שחקן לאנס חוגג | רויטרס

שמועות

* הקישור של ליברפול בדרך למהפכה של ממש. ג'ורדן הנדרסון הסכים לעבור לקבוצה הסעודית של סטיבן ג'רארד, גם פאביניו מבוקש במזרח התיכון בעוד טיאגו אלקנטרה עשוי לסגור מעגל בברצלונה. לידיעה המלאה.

* ר.ב. לייפציג עומדת לשבור את שיא ההעברות שלה ולהחתים את לואיס אופנדה, חלוץ לאנס ונבחרת בלגיה. לפי דיווח ב"לאקיפ", השוורים ישלמו לסגנית אלופת צרפת כ-43 מיליון יורו לצד בונוסים, ובכך יישבר השיא שהחזיק דומיניק סובוסלאי שנרכש תמורת 36 מיליון יורו בעונת 2020/21.

* דיווח בגרמניה: באיירן מינכן הבהירה לסאדיו מאנה שהוא לא נמצא בתוכניות של המועדון לעונה הבאה. קבוצות מסעודיה מעוניינות בשחקן הסנגלי, כאשר כרגע אין לו הצעה קונקרטית מאירופה.

* באינטר לא מוותרים על האפשרות שרומלו לוקאקו ישוב למועדון, וב"מירור" מדווחים כי האיטלקים מוכנים להציע לצ'לסי 30 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הבלגי שחושק לשוב לקבוצה ממילאנו.

* פרנק קסייה הוא האופציה המועדפת על מסימיליאנו אלגרי במקרה שפול פוגבה יעזוב לערב הסעודית, כך מדווחים ב"גאזטה דלו ספורט". עם זאת, בעוד ברצלונה מעדיפה למכור את השחקן, יובנטוס תרצה לצרפו בהשאלה. אופציות נוספות שעלו על הפרק הן טון קופמיינרס מאטאלנטה ורודריגו דה פול מאתלטיקו מדריד.

* אם פדריקו קייזה שמבוקש בניוקאסל וליברפול אכן יעזוב את יובנטוס, המועמד המוביל לרשת אותו יהיה דומניקו ברארדי מססואולו.

* שחקן שאלגרי רוצה להיפטר ממנו, לפי כלי התקשורת באיטליה שמיישרים קו בנושא, הוא לאונרדו בונוצ'י. מאמן יובנטוס כבר לא רואה בבלם כשחקן הרכב קבוע.

טיאגו אלקנטרה לצד ג'ורדן הנדרסון ליברפול
ליברפול בדרך למהפכה בקישור. טיאגו והנדרסון | אימג'בנק GettyImages

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי ברצלונה לא ויתרה עדיין על האופציה להחתים את ברנרדו סילבה. לפי הדיווח, מנצ'סטר סיטי לא תמכור את הפורטוגלי תמורת פחות מ-70 מיליון ליש"ט, כשהקטלאנים יציעו שחקנים בנוסף להפחתה במחירו של סילבה.

* עוד בברצלונה – בספרד מדווחים שראפיניה מעורר עניין במספר קבוצות בערב הסעודית. כאמור, הקבוצה של צ'אבי ניסתה כבר להיפטר מהברזילאי ותנסה למכור אותו במחיר גבוה של לפחות 60 מיליון יורו.

* אחרי מנור סולומון, האם פולהאם תאבד שחקן כנף נוסף ליריבה מהפרמיירליג? הקוטג'רס מנסים להשאיר את וויליאן, אך פי פבריציו רומאנו גם נוטינגהאם פורסט דולקת אחריו.

* ארון ראמזי עומד לסגור מעגל. קשר ניס ונבחרת ויילס צפוי לחתום בקרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ, ובכך לשוב אל קבוצת נעוריו.

* אחרי החתמת קאלידו קוליבאלי, רובן נבש וסרגיי מילנקוביץ'-סאביץ', באל הילאל רוצים גם לצרף לסגל הנוצץ את ריאד מחרז, כך על פי ה"ל'אקיפ" הצרפתי. לאלג'יראי חוזה עד 2025 במנצ'סטר סיטי, כך שהקבוצה מערב הסעודית תאלץ לשלם עבור שחקן הכנף של הטרבליסטית.

* לפי ה"בילד" הגרמני, הארי קיין מוכן להקשיב להצעות אך ורק מבאיירן מינכן וסירב להצעה היחידה שהגיעה לטוטנהאם מפריז סן ז'רמן. בינתיים החלוץ האנגלי הופיע לפתיחת האימונים של התרנגולים.

* באנגליה טוענים כי ליוואי קולוויל עשוי לעזוב את צ'לסי בחלון ההעברות הנוכחי לאחר שטרם הגיע לסיכום מול הבלוז לגבי חוזהו. המועמדת העיקרית לקלוט את הבלם הצעיר היא ליברפול שמוכנה לשלם עבורו לפחות 40 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של אדינסון קבאני נמצא בארגנטינה על מנת להתקדם במשא ומתן מול נציגי בוקה ג'וניורס. החלוץ האורוגוואי ייפרד מולנסיה וצפוי לחתום בשורות הקבוצה הארגנטינאית.

* בצרפת משוכנעים – רנאן לודי בדרך לעונת השאלה במארסיי מאתלטיקו מדריד. המגן הברזילאי כבר הושאל בעונה הקודמת לנוטינגהאם פורסט.

* אינטר מעבירה מסר למנצ'סטר יונייטד: אם לא תיסגר בקרוב עסקת המעבר של השוער אנדרה אונאנה, הוא יישאר אצלנו. ההערכה היא שהוא כן יעבור, ויונייטד תגיש הצעה שתספק את הנראזורי.

* חלוץ יובנטוס דושאן ולאחוביץ' מבוקש בטוטנהאם, צ'לסי ובאיירן מינכן – אבל הוא עצמו מעדיף לעבור לפריז סן ז'רמן, שהפכה אותו למטרת הרכש העיקרית שלה.

* לפי ה"גאזטה דלו ספורט", אסטון וילה מוכנה לשלם 25 מיליון יורו תמורת שארל דה קטלארה, אבל מילאן דורשת 30 מיליון.

* אל שדייל ביטשיאבו, הצרפתי בן ה-18 שסומן בשנים האחרונות כבלם העתיד של פריז סן ז'רמן, עומד לעבור לר.ב. לייפציג – כך פורסם ב"ל'אקיפ".