העברות בעולם: בוסקטס הוצג במיאמי, טאדיץ' חתם בפנרבחצ'ה

הספרדי הצטרף רשמית למסי בארצות הברית, אקס אייאקס הצטרף לקבוצת הפאר הטורקית. הקבוצה של רונאלדו מציעה 43 מיליון יורו ללברקוזן עבור מוסא דיאבי. אל הילאל ואל האלי בדקו את מצבו של ראפיניה

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)

העברות

* אינטר מיאמי הכריזה על חתימתו הרשמית של סרג'יו בוסקטס. הקשר הספרדי מתאחד עם ליאונל מסי בקבוצה האמריקאית בחוזה לשנתיים.

* פ.ס.וו איינדהובן הודיעה: צ'אבי סימונס עזב את מחנה האימונים של הקבוצה לקראת חתימה בפריז סן ז'רמן. לאלופת צרפת הייתה אופציה לרכוש בחזרה את ההולנדי בן ה-20 שעזב אותה לפני שנה תמורת 6 מיליון יורו – והיא החליטה לממש אותה. השחקן שהשתלב השנה גם בנבחרת הבוגרת של הולנד רשם עונה מצוינת באיינדהובן עם 19 שערים ו-9 בישולים בליגה. פבריציו רומאנו הוסיף כי אם גם ניימאר וקיליאן אמבפה ימשיכו העונה במועדון, סימונס ככל הנראה יושאל. אם אחד מהם יעזוב – הוא יישאר.

* אחרי שהיה קפטן אייאקס וחלק בלתי נפרד מהשגשוג של הקבוצה ההולנדית בשנים האחרונות, דושאן טאדיץ' חתם ל-3 שנים בפנרבחצ'ה וקיבל את המספר 10.

* הבעלים של צ'לסי טוד בולי, שרכש את שטרסבורג לפני פחות מחודשיים, התחיל להתפרע גם בצרפת. הקבוצה מחבל אלזס שברה את שיא ההעברות שלה כשרכשה מקלאב ברוז' את הבלם אבקאר סילה תמורת 20 מיליון יורו.

עוד בשוק ההעברות

מסי חתם באינטר מיאמי: "הזדמנות פנטסטית, להוט להתחיל"
"קיין הבהיר שהוא רוצה לבוא לבאיירן, טוטנהאם תצטרך להיכנע"
האנגלי היקר בכל הזמנים: ארסנל הודיעה על רכישת דקלן רייס

ראפינייה שחקן ברצלונה
גם הוא יעבור לסעודיה? ראפיניה | רויטרס

שמועות

* בצרפת מדווחים: אל נאסר קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו הציעה ללברקוזן 38 פלוס 5 מיליון בבונוסים עבור מוסא דיאבי. הגרמנים סירבו מוקדם יותר להצעה דומה מאסטון וילה בסך 47 מיליון יורו.

* האם גם ראפיניה יעבור לליגה הסעודית? בטורקיה מדווחים שאל הילאל ואל האלי עוקבות אחרי הברזילאי בן ה-26, שלא ברור אם ימשיך עונה נוספת בברצלונה.

* בן ג'ייקובס מדווח שריאד מחרז סיכם את תנאיו באל אהלי מערב הסעודית, שצפויה לפנות למנצ'סטר סיטי כדי להבין את דרישותיה תמורת השחקן. מחרז רוצה לעבור.

* ב"דיילי מייל" טוענים כי ניוקאסל תגיש בימים הקרובים הצעה על חביצ'ה קברצחליה, שחקן העונה החולפת של נאפולי. המגפייז יציעו 85 מיליון ליש"ט, כשאלופת איטליה צפויה לדרוש סכום גבוה מ-100 מיליון ליש"ט.

* נאפולי גיששה אצל טוטנהאם לגבי האפשרות לצרף את ג'ובאני לו סלסו בהשאלה עם אופציית רכישה, כך פרסם העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו.

* אחרי הוויתור על רומלו לוקאקו, אלברו מוראטה הוא המועמד שמאמן אינטר סימונה אינזאגי לוחץ במטרה להחתימו, אבל באיטליה מבטיחים שהחלוץ בדרך לרומא וכבר הודיע על כך למוריניו ולדיבאלה.

* היכן ישחק ז'ואאו פליקס? בל'אקיפ מדווחים שז'ורז'ה מנדש הציע את החלוץ הפורטוגלי לפריז סן ז'רמן, אבל הצרפתים השיבו שכרגע הם ממוקדים באופציות אחרות. כרגע פליקס באתלטיקו, אבל מערכת היחסים בינו לבין המועדון רעה מאוד והוא צפוי לעזוב.

* אחרי שעזב צירופו של טאדיץ', פנרבחצ'ה צפויה לצרף בקרוב גם את שוער נבחרת קרואטיה דומיניק ליבאקוביץ' ואת בלם אודינזה רודריגו בקאו.

* ווסטהאם רוצה את הארי מגווייר, 30, הבלם של מנצ'סטר יונייטד שאיבד את הקרדיט בקבוצה ואת המקום בהרכב, באנגליה יודעים: "הוא כבר השלים עם ההובדה שהוא צריך לעזוב". יש לציין שכאשר יונייטד רצתה מווסטהאם את דקלן רייס, היא הציעה בטרייד את סקוט מקטומיניי ואנתוני אלאנגה.

* המגעים בין ברצלונה ליובנטוס בעניינו של פרנק קסייה מתקדמים והשיחות נמשכות כבר 4-5 ימים. הצדדים קרובים לסיכום, אבל ג'אנלוקה די מרציו מדווח שהקשר עדיין לא נתן אור ירוק למהלך שיחזיר אותו לסרייה A.

* אינטר ובאיירן מינכן ממשיכות להתקדם בצעדים בטוחים לעבר עסקה שתשלח את יאן זומר למילאנו. הנראזורי צפויים למכור את אנדרה אונאנה למנצ'סטר יונייטד וכבר נפרדו מסמיר הנדאנוביץ' אחרי שנים ארוכות. הם מתכננים להתחמש בזומר ובשוער שחטאר דונייצק, אנטולי טרובין.

* תומאס פארטיי ממשיך להיות מאוד מבוקש בערב הסעודית וארסנל עשויה לאפשר לו לעזוב תמורת כ-30 מיליון ליש"ט. התותחנים סימנו את קשר פלומיננזה, אנדרה, כמועמד להגיע במקומו.

* אל אהלי הסעודית רוצה להחתים את שחקן הכנף של ניוקאסל, אלן סן מקסימן.