העברות בעולם, 17.7: לאמין דיאק יושאל לנאנט, קיין לא רוצה לפ.ס.ז'

הקשר שמכבי חיפה רצתה עובר לצרפת, קפטן נבחרת אנגליה לא מעוניין להגיע לפריז ובאיירן נותרה לבדה במירוץ. וויליאן נשאר בפולהאם

(גודל טקסט)

העברות

* אחרי שנדמה היה כי יעבור לנוטינגהאם פורסט, וויליאן ביצע פניית פרסה וחתם לעונה נוספת בפולהאם. הברזילאי הוותיק היה שחקן חופשי מתחילת החודש עם סיום החוזה הקודם, אך לבסוף הוא החליט להישאר לעונה נוספת בקוטג'רס.

* סקו פופאנה עבר את הבדיקות באל נאסר ויחבור לכריסטיאנו רונאלדו. הקבוצה הסעודית שילמה ללאנס כ-25-30 מיליון יורו עבור הקפטן שלה.

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של אנג'לו גבריאל, שחקן הכנף של סנטוס. הברזילאי בן ה-18 חתם על חוזה ארוך טווח אצל הבלוז שישאילו אותו בעונה הקרובה, ככל הנראה לשטרסבורג, בהעברה שצפויה להגיע ל-15 מיליון יורו ללא בונוסים.

* מארק רוקה נפרד גם כן מלידס יונייטד. הספרדי בן ה-26 עבר לבטיס בהשאלה עד סיום העונה.

שחקן אתלטיקו מדריד, אלברו מוראטה
שחקן אתלטיקו מדריד, אלברו מוראטה | אימג'בנק GettyImages, Florencia Tan Jun

שמועות

* למרות הדיווח בצרפת לפיו פריז סן ז'רמן מתכוונת להגיש הצעה עבור הארי קיין ש"טוטנהאם לא תוכל לסרב לה", ב"טלגרף" נטען כי האנגלי אינו מעוניין לעבור לצרפת. כעת נראה שיש רק קבוצה אחת בתמונה – באיירן מינכן.

* אחרי עונה נהדרת כמושאל אצל ריימס, החלוץ פולארין באלוגון ששיך לארסנל מעורר עניין ברחבי היבשת. אינטר מתכוונת להציע עבורו 40 מיליון יורו, זאת לאחר שוויתרה על רכישת רומלו לוקאקו שבמגעים עם יובנטוס.

* קרב איטלקי משולש בין רומא, אינטר ומילאן על שירותיו של אלברו מוראטה. בארץ המגף דווח כי אינטר כבר הציעה 15 מיליון יורו, בעוד נציגי רומא כבר נפגשו עם נציגי החלוץ מאתלטיקו מדריד.

* לאמין דיאק, אותו ניסתה מכבי חיפה להחתים, יושאל לעונה אחת לנאנט, כך על פי דיווח ב"ל'אקיפ". אנקרגוצ'ו הטורקית תקבל עבור הקשר 500 אלף יורו כדמי השאלה ולצרפתים תהיה אופציית רכישה בסך 2 מיליון יורו.


* אחרי שמימשה את סעיף הרכישה החוזרת של צ'אבי סימונס, פריז סן ז'רמן צפויה להשאיל את הקשר ההולנדי לר.ב. לייפציג בעונה הקרובה – כך דווח ב"בילד".

* בכלי התקשורת באנגליה מדווחים שריאד מחרז צפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי. אל אהלי הסעודית תציע עבורו 30 מיליון יורו ואלופת אירופה לא תעמוד בדרכו, כבר החלה לחפש אחר מחליף.

* ברצלונה צפויה להשלים ביממה הקרובה את צירופו של הקשר אוריול רומאו, ג'ירונה תקבל בתמורה את פבלו טורה בהשאלה לעונה. "אני מאוד שמח", אמר רומאו אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות בברצלונה.

* ב"פוט מרקטו" טוענים שדושאן ולאחוביץ' הגיע לסיכום על תנאיו מול פריז סן ז'רמן. הסרבי ירוויח 11 מיליון יורו לעונה בעיר האורות, כשכעת יובנטוס ופ.ס.ז' צריכות להגיע על סכום ההעברה.

* בצרפת טוענים שמעברו של דילן בטובינסיקה לסנט אטיין קרוב לסגירה וצפוי להפוך לרשמי בשבוע הקרוב. שחקן מכבי חיפה בעונה החולפת שייך לפמליקאו.

* בתקשורת האנגלית מיישרים קו – אנדרה אונאנה ינחת היום במנצ'סטר לקראת בדיקות רפואיות וחתימה במנצ'סטר יונייטד. השוער הקמרוני יחתום ל-5 שנים באנגליה ואינטר תקבל עבורו 50 מיליון יורו.

* לפי "מונדו דפורטיבו", אלחנדרו באלדה סירב להצעת עתק ממנצ'סטר סיטי. המגן השמאלי מעוניין להישאר בברצלונה ואף קרוב להארכת החוזה.

* לפי דיווחים באיטליה, מילאן עשויה להגיש הצעה לפורטו על מהדי טארמי. החלוץ בן ה-30 צפוי לבקש מהמועדון הפורטוגלי לעזוב במחיר מופחת.

* למרות הדיווחים כי הגיע לסיכום על הצטרפות לבאיירן מינכן, ב"דיילי מייל" טוענים שקייל ווקר עשוי להישאר כשמנצ'סטר סיטי פתחה בשיחות על הארכת חוזהו של המגן הימני האנגלי.

* וויליאן כבר היה קרוב לחתימה בנוטינגהאם פורסט, אבל כעת מדווח שהברזילאי יישאר לעונה נוספת בפולהאם.

* לפי ה"אתלטיק" הצעה ראשונה של פולהאם על קאלום הדסון-אודוי, שחקנה של צ'לסי, נדחתה על ידי הבלוז. הקוטג'רס עשויים להגיש הצעה שנייה עוד השבוע.

* ג'יאנלוקה די מרציו טוען: חואן קואדרדו בדרך לחתום באינטר. הקולומביאני ששיחק ביובנטוס יצטרף לנראזורי אחרי שהשיחות עם קבוצות מערב הסעודית נפלו על דרישות שכר.

* ארתור מלו צפוי לעבור מיובנטוס בהשאלה לפיורנטינה. לסגולים מפירנצה תהיה אופציה לרכוש אותו עבור 20 מיליון יורו, הוא מצדו ינסה לשקם את הקריירה אחרי עונה בליברפול שבה בקושי שיחק.

* על פי התקשורת האיטלקית, לאציו דחתה כל הצעה לה היא זכתה על צ'ירו אימובילה, חלוץ הנשרים. האיטלקי קיבל הצעות רבות מהליגה הסעודית, אך בהחלטה משותפת יחד עם הקבוצה, החליט להישאר בבירת איטליה.