העברות בעולם, 19.7: סוכמה עסקת גברדיול, אונאנה "חתם ביונייטד"

בלם לייפציג ונבחרת קרואטיה יעבור למנצ'סטר סיטי תמורת כ-100 מיליון יורו, השוער הקמרוני תועד במתחם האימונים במנצ'סטר ועל פי הפרסומים כבר השלים את המעבר. אובמיאנג עובר למארסיי, סימונס נרכש על ידי פ.ס.ז' והושאל ואוריול רומאו הוצג בברצלונה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

העברות

* אחרי שברצלונה כבר הודיעה על השאלת פבלו טורה לג'ירונה, היא הודיעה היום על החתמת אוריול רומאו. הקשר אחורי בן ה-32 חתם לשלוש שנים והגיע כדי להחליף את סרג'יו בוסקטס, ברצלונה תשלם עבורו כ-6 מיליון יורו בנוסף להשאלת טורה הצעיר לעונה הקרובה.

* פריז סן ז'רמן הפעילה את סעיף הרכישה בחזרה מפ.ס.וו איינדהובן ורכשה את צ'אבי סימונס תמורת 8 מיליון יורו. מיד לאחר חזרתו של הקשר ההולנדי, הפריזאים הודיעו על השאלתו בעונה הקרובה לר.ב. לייפציג.

* מילאן הודיעה על החתמתו של טיג'אני ריינדרס מאלקמאר. הקשר של ההולנדים הצטרף לרוסונרי תמורת 20 מיליון יורו בחוזה ל-5 שנים.

* אינטר הכריזה על צירופו של חואן קואדרדו. הקולומביאני חתם בשורות הנראזורי מיובנטוס בהעברה חופשית, זאת לאחר שהמשא ומתן שלו מול קבוצות מהליגה הסעודית נפלו בעקבות מחלוקות על שכר.

* העולה החדשה לפרמיירליג, שפילד יונייטד, הודיעה על צירופו של בני טראורה בן ה-20, שחקן התקפה מהאקן השבדית חתם לארבע השנים הבאות.

שמועות

* קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון יצטרף לסטיבן ג'רארד בערב הסעודית בחוזה עתק בקבוצת אל איתיפאק. לחצו לידיעה המלאה

* אנדרה אונאנה הגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד כדי להשלים את מעברו מאינטר. השוער הקמרוני נרכש תמורת 51 מיליון יורו לפני בונוסים אפשריים, ולפי הדיווחים חתם על החוזה ויוצג בקרוב.

* א.א.ק אתונה לא מתפשרת על מחירו של ליוואי גרסיה. לפי דיווחים ביוון, היא דחתה הצעה נוספת של לאנס, שהעלתה את הסכום שהיא מוכנה לשלם ל-21.5 מיליון יורו. כזכור, 40% מכרטיסו של הטרינידדי שייכים לבית"ר ירושלים.

* דיווח בספרד: מנצ'סטר סיטי סימנה את ראפיניה כמחליף של ריאד מחרז, שעשוי לעבור לליגה הסעודית. צ'יקי בגיריסטיין ודקו היו בקשר לגבי עסקה אפשרית, כאשר ברצלונה פתוחה לשמוע הצעות עבור הברזילאי.

* שאפי סוליימאנוב, שחקן הפועל באר שבע בעונה החולפת, יעזוב את קרסנודר שלה הוא שייך. בעיתון הרוסי "ספורט-אקספרס" טוענים שקבוצות מצרפת ומערב הסעודית מעוניינות בו.

* פייר אמריק אובמיאנג סיכם את תנאיו בשורות מארסיי ויחתום לשלוש שנים בקבוצה מדרום צרפת. הוא יגיע בהעברה חופשית מצ'לסי, במדיה הוא יובש בעונה החולפת.

* אינטר מיאמי עדיין לא ויתרה על האפשרות להחתים את לואיס סוארס. הקבוצה החדשה של מסי ובוסקטס הגיעה לסיכום עם גרמיו, כאשר יש אפשרות שהסקורר האורוגוואי הוותיק יעשה את המעבר בדצמבר.

* אל הילאל הסעודית מוכנה לשלם לליברפול 50 מיליון יורו עבור לואיס דיאס. האנגלים כרגע מסרבים למכור אותו.

* מרקו וראטי עשוי לעבור לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס יצרו קשר עם פריז סן ז'רמן לגבי הקשר האיטלקי בן ה-30, אך הצעה רשמית טרם הוגשה.

* לפי "רלבו", אמריק לאפורט מעוניין לעבור לאתלטיק בילבאו. בלם מנצ'סטר סיטי בן ה-29 קיווה לעבור לברצלונה, אך האופציה היחידה ביותר היא בינתיים מהקבוצה הבאסקית שטרם פנתה רשמית לאלופת אירופה לגביו. סיטי מצדה לא מתנגדת למכור אותו לקראת צירופו המסתמן של יושקו גברדיול תמורת כ-100 מיליון יורו מלייפציג, כשעל פי העיתונאי פבריציו רומאנו העסקה סוכמה סופית והקרואטי יעבור.

* תומאס טוכל מעוניין להחתים שוער נוסף שיוכל להוות גיבוי למנואל נוייר לאור העזיבה הצפויה של יאן זומר לאינטר. המועמד המובילים הם רוברט סאנצ'ס מברייטון ויאסין בונו מסביליה.

* לוטון טאון שעלתה לפרמיירליג מנסה לצרף את איסה קבורה ששייך למנצ'סטר סיטי. המגן הימני, שחקן נבחרת בורקינה פאסו הצעירה, שיחק העונה כמושאל במארסיי.

* סרחיו קנאלס בן ה-32 בדרך למונטריי המקסיקנית. ריאל בטיס קרובה לסיכום על מכירת הקשר עבור 15 מיליון יורו.

* אלן סן מקסימן בדרך החוצה מניוקאסל. הקיצוני הצרפתי בן ה-26 קיבל הצעה המוערכת בכ-12 מיליון יורו לעונה מאל-אהלי הסעודית, במקביל המגפייז מנהלים שיחות למכירתו וצפויים להסכים להצעה שהוגשה בגובה 25 מיליון יורו.

* שחקן נוסף שצפוי לעבור לסעודיה זהו אלכס טלס. מגן מנצ'סטר יונייטד יימכר תמכורת כ-5 מיליון יורו לאל נסאר הסעודית, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו. הוא ישתכר כ-7 מיליון יורו נטו בעונה.

* נציגי מילאן צפויים לשוחח היום עם אנשי ויאריאל על צירוף אפשרי של שחקני ההתקפה ארנוט דנג'ומה וסמואל צ'וקווזה.